Stokke stol

Theatherese

Blir kjent med forumet
Hei,
Vi har Stokke tripp trapp stoler fra før til de eldste.
Skal kjøpe en ny stol nå så lurer på om vi skal kjøpe den nye modellen Stokke step. Da kan vi kjøpe vippestolen også så vi kan feste den rett på stolen. Noen med erfaringer fra begge stolene ? Hva foretrekker dere ?

Hadde tripptrapp med newborn til første, så lurer litt på det samme til neste.

Vi har også newborn og bøyler til den gamle modellen, men siden vi uansett må ha en vippestol i tillegg kunne vi kjøpt Stokke sin hvis vi bestemmer oss for den nye Stokke stolen.

Synes den passer bedere interiørmessig og ser ikke så stor ut, men hvis noen har dårlig erfaring i forhold til bruk så går vi for den gamle modellen.

Vi har stokke steps og vippestolen, kjøpte til førstemann for 2år siden. Veldig, veldig fornøyd! Er en av de tingene vi ikke hadde klart oss uten. Kjempelett å sette vippestolen på og genialt at mini kunne "spise" med oss fra veldig tidlig.

Valgte den nye fremfor den gamle klassiske fordi jeg synes denne ser mer stilig ut og ikke minst, vippestol trengte vi uansett. Newborn seat på den gamle brukes kun til det og vi måtte ha kjøpt vippestol i tillegg.

Vi har også newborn og bøyler til den gamle modellen, men siden vi uansett må ha en vippestol i tillegg kunne vi kjøpt Stokke sin hvis vi bestemmer oss for den nye Stokke stolen.

Synes den passer bedere interiørmessig og ser ikke så stor ut, men hvis noen har dårlig erfaring i forhold til bruk så går vi for den gamle modellen.
Haha, jeg mente at jeg lurte på det samme som deg. Går for det på nytt eller gå for den nye. Men jeg tror vi har vippestol liggende.

Vi har stokke steps og vippestolen, kjøpte til førstemann for 2år siden. Veldig, veldig fornøyd! Er en av de tingene vi ikke hadde klart oss uten. Kjempelett å sette vippestolen på og genialt at mini kunne "spise" med oss fra veldig tidlig.

Valgte den nye fremfor den gamle klassiske fordi jeg synes denne ser mer stilig ut og ikke minst, vippestol trengte vi uansett. Newborn seat på den gamle brukes kun til det og vi måtte ha kjøpt vippestol i tillegg.

Ja. Enig i at de er finere. Vi også må ha vippestol i tillegg. Vi har som sagt newborn sete men det ville ikke de andre ligge i for er så lite.

Er det noen av dere som vet om den eldre versjonen av vippestolen fra Stokke, bounce & sleep, passer oppi Stokke steps? [emoji4]

Vi har kjøpt Stokke steps og vippestolen, og har tenkt det samme som deg :) Gleder meg til å bruke den.

Back
Topp