Noen som har og vil dele erfaring[emoji1]?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt den i 3 år nå. Knall fornøyd! Kjøpte en stol til lillebror også
Fine.. men nyfødtsetet som også kan brukes som vippestol er Elendig som vippestol så vurderer du også å bruke den som det, så kjøp en god vippestol i tillegg
Fine.. men nyfødtsetet som også kan brukes som vippestol er Elendig som vippestol så vurderer du også å bruke den som det, så kjøp en god vippestol i tillegg
Hvorfor steps og ikke tripp trapp heller? Elsker tripp trapp. Den er tidløs og kan vare mange generasjoner. Fordi den er lakkert tre er den enkel å rengjøre også. Tre holder seg mye bedre enn plast. Blir den veldig stygg om typ 30 år kan man lakkere/male på nytt.
Hadde Tripp trapp som liten og brukte den til jeg var over 10 år. Den er umulig å velte også treåringen har en som hun og vi elsker, og vi skal kjøpe en til lillesøster også.
Om man flytter den nederste plata opp (og tar bort den andre) er den en helt fin voksenstol også. Utfra det jeg har sett har ikke Steps like mange muligheter?
Vis vedlegget 255469
Jeg sverger til tripp trapp.
Den kan tilpasses barnet og omgivelsene i det uendelige. Jeg elsker også at det er et møbel som kan vare i generasjoner og enkelt friskes opp med litt pussing og maling (elsker gjenbruk og miljøvennlige produkter).
Har ikke prøvd ut steps hjemme, men de hadde disse i åpen barnehage og jeg likte dem ikke.
En av grunnene var at ryggstøtten er lav. Men det som virkelig ble meningsløst for min del var at den ikke gikk an å skyve helt inntil bordet. Dette varierer sikkert fra bord til bord mtp bordets høyde.
Mange som sverger til tripp trapp, forståelig nok[emoji85] Men nå var det ikke Steps vs Tripp trapp jeg ville frem til med denne tråden, bare erfaringer mtp stepsen[emoji28]
Har sett og målt ryggstøtten i butikken, det er ikke enorme forskjeller, jeg tenkte kanskje det kunne være et irritasjonsmoment når barnet ble større.. Kan ikke forstå at det skal være et problem når barnet er såpass lite når det er snakk om såsmå forskjeller [emoji12] Det at den ikke går inntil bordet er jo selvfølgelig en ulempe, var det høyt bord? Spisebordet vårt er over gjennomsnittet høyt.. [emoji848]
Haha, det skjønner jeg. Ikke meningen å prøve å selge inn tripp trapp altså. Bare deler mine erfaringer og da er det så mye lettere å få frem hvorfor når man sammenligner. Men bare se bort fra mine preferanser med tripp trapp[emoji28]
Til syvende og sist beror jo slikt på smak og behag.
Jeg tror kanskje bordet var lavere enn vanlig, og at det ble problemet. Beina i forkant stakk for mye ut på enn måte sånn at stolen stoppet litt for langt fra bordet. Tror ikke det vil være et problem med et høyt bord.
Synes tripp trapp er superenkel å rengjøre. Vi har den i «natur» farge (altså bare lakkert tre) og alt glir av. Den har blitt brukt hver dag i tre år, og vi er ikke spesielt flinke til å tørke av den med en gang men går veldig greit for det og den ser fortsatt ut som nyKjøpte tripp trapp til førstemann. Angrer på at jeg ikke kjøpte steps! Synes tripptrappen tar mye plass og er mye vanskeligere å rengjøre enn steps! Yoghurt og grøt klistrer seg hardt inn i treverket og jeg må skrubbe den jevnlig og ordentlig..Steps er definitivt finest også<3 Usikker på om jeg skal ha like stoler til alle kidsa eller gå for steps denne gangen..