Stokke steps eller tripp trapp?

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Hei! For oss står det mellom stolsystemene tripp trapp eller steps, som er den nyere versjonen etter det jeg har forstått. Tror jeg heller litt mot steps, men vil gjerne høre hva andre tenker og skal kjøpe? :)

Jeg syns Tripp trapp et veldig grei, men har ikke sett eller hørt noe om den nye, så det kan jo hende den er bedre :)

Jeg syns Tripp trapp et veldig grei, men har ikke sett eller hørt noe om den nye, så det kan jo hende den er bedre :)

Jeg hadde peilet meg inn på tripp trapp til jeg så stokke steps i butikken. Butikkmannen sa han ville anbefale steps (de er lik i pris, så var nok ikke et salgstriks). Visst du googler stolen får du se video av den. Fungerer ca likt som tripp trapp, bare at den ser finere ut (synst jeg) :)

Jeg hadde peilet meg inn på tripp trapp til jeg så stokke steps i butikken. Butikkmannen sa han ville anbefale steps (de er lik i pris, så var nok ikke et salgstriks). Visst du googler stolen får du se video av den. Fungerer ca likt som tripp trapp, bare at den ser finere ut (synst jeg) :)

Oi, den så jo veldig fin ut :) Hvis de er lik i pris og du syns den er finest, hadde jeg gått for den :D

Oi, den så jo veldig fin ut :) Hvis de er lik i pris og du syns den er finest, hadde jeg gått for den :D
Ja, er den jeg har tenkt mest på nå - men ville høre om andre hadde noen erfaringer med den.. eventuelt hvorfor de ikke ville valgt den :P

Vi har valgt Tripp Trapp heller enn Steps fordi jeg kjenner til den fra før av, og vet at det er skikkelig gode stoler som holder i årevis. For alt jeg vet er Steps like god, men for oss var det riktig å velge det kjente og trygge framfor det nye og (kanskje) mer spennende.

Vi har tripp trapp, så har ingen erfaring med steps. Men på steps kan du vel bruke babydelen som vippestol? Da slipper man jo å kjøpe det:)

Vi skal ha tripp trapp til våre. :)

Vi har tripptrapp og er kjempe fornøyd :) Men nå ikke jeg testet steps..

Vi har tripp trapp, så har ingen erfaring med steps. Men på steps kan du vel bruke babydelen som vippestol? Da slipper man jo å kjøpe det:)
Ja, ser slik ut i videoen om stolen : ) Så det er jo veldig praktisk

Har Tripp Trapp til førstemann og kommer til å kjøpe det til nestemann også. Synes nyfødtsetet som fulgte med var genialt og det har vi jo allerede. Har ingen erfaring med Steps da, men den ser for så vidt fin ut :)

Har tripp trapp her og, men steps så også veldig fin ut. Vil tro den er god også med tanke på at den er fra stokke :-)

Spennende stol, men vi har tripp trapp fra før, og har kjøpt nyfødtstolen, så vi bruker tripp trapp :)

Vi har kjøpt Tripp Trapp, mest fordi den var på tilbud. Personlig syns jeg den er finere og, men Steps ser absolutt ikke verst ut den heller. Også er det jo kjekt om den har vippestolfunksjon også :)

Tenker tripp trapp, hatt det selv og likte stolen, kansje gammeldags...?

Jeg synes tripp trapp en finere en steps. Og så er det den jeg har vokst opp med

Valgte TrippTrapp da eg har gode minner med den fra egen barndom :) Syns også at den er fin. Vesla elsker å sitte i newbornsetet, så angrer ikkje på kjøpet! :)

Har god erfaring med TrippTrapp, men dessverre ingen kjennskap til Steps. Tror det er litt smak og behag, sånn egentlig =)

Back
Topp