Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns Tripp trapp et veldig grei, men har ikke sett eller hørt noe om den nye, så det kan jo hende den er bedre![]()
Jeg hadde peilet meg inn på tripp trapp til jeg så stokke steps i butikken. Butikkmannen sa han ville anbefale steps (de er lik i pris, så var nok ikke et salgstriks). Visst du googler stolen får du se video av den. Fungerer ca likt som tripp trapp, bare at den ser finere ut (synst jeg)![]()
Ja, er den jeg har tenkt mest på nå - men ville høre om andre hadde noen erfaringer med den.. eventuelt hvorfor de ikke ville valgt denOi, den så jo veldig fin utHvis de er lik i pris og du syns den er finest, hadde jeg gått for den
![]()
Ja, er den jeg har tenkt mest på nå - men ville høre om andre hadde noen erfaringer med den.. eventuelt hvorfor de ikke ville valgt den![]()
Ja, ser slik ut i videoen om stolen : ) Så det er jo veldig praktiskVi har tripp trapp, så har ingen erfaring med steps. Men på steps kan du vel bruke babydelen som vippestol? Da slipper man jo å kjøpe det![]()
Vi ogsåVi skal ha tripp trapp til våre.![]()