Stokke stellebord :)

mari30

Andre møte med forumet
Hei

Noen flere som vurderer kjøpe dette?eller noen som har erfaring med det? 

Er det beste og fineste jeg har funnet til nå...å vurderer å kjøpe til uken 

Det til 4000 kr?!

Okey, for å være helt ærlig.. bortkastet penger! hehe.. Jeg har en hvit kommode som jeg legger en stellematte på.. Så fort babyen er ca 5-6 mnd, begynner de å bli ganske aktiv så det er tryggest å ta stelle på gulvet (på en stellematte såklart) hehe.. Jeg brukte aldri stellebord til småen, for jeg syns det var så ekkelt å løfte han fra badet og så høyt opp pga oljen.. Så vi tok alt på gulvet! =) 

Men så klart, har du råd til å bruke 4000 på et stellebord, så ser det jo helt genialt ut! ;) hehe

Ja er det til 4000 

Vi har så stort bad at jeg tenkte ha stellebord å en kommode ved siden av til klær,å badebalje oppå kommoden :)
nå ble jeg skikkelig usikker......

Ja vi har bestilt det. Gleder meg til vi får det :D Har kjøpt senga også. Ja det er dyre ting, men de kan brukes til pult og stor seng/sofa når tulla blir eldre. Eller så kan vi selge dem igjen. Det er jo 7 års garanti.

Jeg har spart i lengre tid til tulla så jeg unner oss dette når vi først har råd til det :)

Det er jo smak og behag, men veldig lett å fortelle utifra egne erfaringer.. Tenk så tungt det blir å tømme baljen etter hvert bruk.. Syns det er så greit å ha den stående inni dusjen, eller på gulvet rett utenfor.. Bare å vippe den i inn i dusjen! :) 

De selger jo sånne søte små flettekurver du kan ha på siden av kommoden og ha salver osv i den.. Klær og bleier i skuffene og barnet på toppen =) enkelt og billig! :) hehe

Jeg vurderte det til førstemann, men slo det fra meg når fornuften tok meg. For oss ble det litt i meste laget å bruke så mye penger på stellebord når man skulle handle inn så mye annet i tillegg :-) Og i tillegg ville det ikke være så praktisk på badet vårt pga av plass- så jeg ente oss opp med ett genialt stellebord med hjul i ene enden slik at det kunne lett flyttes på ved å vippe det lett. Har aldri angret ;-)

Men må innrømme at stokkesengen kom i hus, og den er helt genial. Med babykitet så kunne jeg trille sengen med meg over alt i leiligheten og den ble brukt både på dagtid og natt de første mnd. Helt supert.

Deler nok synet til Live2Learn her - vi har malm-kommode fra IKEA med stellematte oppå. Brukes MEGET sjelden (gutten vår er nå 2,5 år og trener på "voksen-doen"), og vi havnet også oftest på gulvet ved de andre skiftene etter ca 3 mndsalder. Så stellebord generelt er bortkastede penger spør du meg. 

Når det gjelder sengen derimot (Stokke ja), så fikk vi den av sprø besteforeldre som ville bruke alle de pengene - og den har vært glimrende. Er idag i bruk som "stor-gutt-seng", og både besteforeldre og gutten er såååå stolte over det. Skal også brukes som sofa etterhvert. :)

Back
Topp