Stokke Sleepi

Willeikke

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
Noen erfaringer med denne ovale seng? Egentlig bare tenkt vanlig sprinkelseng, men fikk se den live i butikken idag og falt litt pladask for søtheten:love7

Vedlegg

• 77D036FF-DE20-4F14-B655-987F2C7F318D.jpeg
    77D036FF-DE20-4F14-B655-987F2C7F318D.jpeg
    164 KB · Visninger: 31
Noen erfaringer med denne ovale seng? Egentlig bare tenkt vanlig sprinkelseng, men fikk se den live i butikken idag og falt litt pladask for søtheten:love7
Ingen erfaring, men har falt veldig for denne selv :love7 krysser fingrene for å finne en brukt så jeg kan bytte ut den upraktiske sprinkelsenga vi har fra før av :rolleyes:

Hadde den til de eldste og solgte den. De har ikke brukt sprinkelseng, trengte nærhet for å sove. Vokste ut av sleepi mini ca 4mnd gamle, uten å ha sovet mer enn et par timer oppi. Hadde påbyggingsdel også, men endte med å samsove og kjøpte voksenseng til de. Det er en dyr og veldig fin seng :)

Vi har denne og sett til å gjøre den ett hakk større. Den er veldig fin, men vår endte med å samsove så hadde jeg vist det på forhånd hadde jeg kjøpt en enkel en på IKEA. Vi solgte aldri vår, så håper neste mann liker den, ellers så får jeg selge den relativt raskt :hilarious:

ingen erfaring ettersom vi ikke har barn fra før :D men det står en sånn hjemme og venter på lillemann. Falt også helt pladask for den :Heartred
Vi kjøpte brukt på Finn med utvidelsesdel. Planen er å ha stokkesenga i stua. Veldig praktisk med hjul og kan flytte den rundt og kan brukes som lekegrind etterhvert (ta ned bunnen) Har kjøpt en annen seng til barnerommet.
Mannen bestilte oppheng til uro for stokkesenga uten at jeg visste det.. ble litt rørt av det. Han har liksom ikke engasjert seg på veldig på den fronten.

Back
Topp