Stokke sleepi

Emilie25

Flørter med forumet
Jeg har forelsket meg så i Stokke sleepi og er ute etter deres erfaringer med denne sengen. Hva er positivt? Hva er negativt? Eventuelle andre senger, hvorfor? Hvorfor ikke? :)
 
Kjempe fornøgd med den senga [emoji4] vi har den til store bror. Nå han va nyfødt tok vi vekk ene siden og satt den heilt inntil senga og låste hjula [emoji4] då fekk vi en slags bed side crib [emoji6] fungerte veldig godt for oss. Sku gjerne hatt den til neste man og [emoji2]
 
Sniker fra janaur.

Vi kjøpte den brukt og den står klar i miniversjon og er bare sååå fin[emoji7] hun vi kjøpte den av har vært kjempefornøyd og sa den er enkel å trille med seg rundt bla. Om man ikke må forflytte seg mellom etasjer så klart. Vi bor i leilighet på ett plan[emoji5]
Liker at jeg kan starte med mini og over på større størrelse etterhvert.
Har ikke fått prøvd den med baby enda da men..
 
Kjempe fornøgd med den senga [emoji4] vi har den til store bror. Nå han va nyfødt tok vi vekk ene siden og satt den heilt inntil senga og låste hjula [emoji4] då fekk vi en slags bed side crib [emoji6] fungerte veldig godt for oss. Sku gjerne hatt den til neste man og [emoji2]

Oi så lurt! Ja, om man finner en høyde som passer er jo det helt topp :D
 
Vi har den til 1 åringen nå, kjøpte den brukt med alt tilbehør til 4000kr, utenom at den er veldig dyr å kjøpe ny er det ingenting negativt med den [emoji7]
 
Kjempe fornøgd med den senga [emoji4] vi har den til store bror. Nå han va nyfødt tok vi vekk ene siden og satt den heilt inntil senga og låste hjula [emoji4] då fekk vi en slags bed side crib [emoji6] fungerte veldig godt for oss. Sku gjerne hatt den til neste man og [emoji2]

Sniker fra mars:p Er dette mulig?? Har hatt såå lyst på denne nyydelige sengen, men vil egentlig helst ha bedside crib, for min egen nattkomfort, hehe. Men om dette går an, å stille den inn sånn ca i samme høyde som egen madrass (?) og stroppe den fast, så er jo denne plutselig superaktuell!!
 
Back
Topp