Stokke, salg?

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei hei

Ser alle disse barnebutikkene kjører salg etter salg, men har enda ikke sett et eneste salg på Stokke.

Kommer Stokke av og til på salg? Jeg har litt jeg skulle kjøpt, men venter litt på salget siden det er relativt dyre ting ;)

Enda noen måneder til termin, så har heldigvis litt tid på meg. Bare liker være tidlig ute

Ja. Jeg kjøpte tripptrapp med newborn setet og bøyle på -20%salg :) de har det på både babyshop og barnashus. Ofte bare på noen farger da.

Jeg kjenner jeg er glad jeg har min gamle Tripp-trapp, synes de er så dyre :-/

Ofte er det salg på stokke tripp trapp føre jul, type julekalender. :)

Ja. Jeg kjøpte tripptrapp med newborn setet og bøyle på -20%salg :) de har det på både babyshop og barnashus. Ofte bare på noen farger da.
Takk for tips! Får smøre meg med tolmodighet :) Jeg skal ha det du nevner over her, og litt annet

Enig! De er veldig dyre, men så kan de jo brukes i mange år da, så da blir det ikke så galt uansett syntes jeg.

Ofte er det salg på stokke tripp trapp føre jul, type julekalender. :)
Så bra!!! Det har jeg tid til å vente på ;) Jeg får nok smøre meg med tolmodighet....

Jeg kjøpte mesteparten fra Stokke når barnas hus og babyshop hadde sånn 25 prosent på alt. Men nå virker det som Stokke alltid er utenfor de tilbudene.. Lurer på hvorfor.

Samme her. Mamma tok vare på den jeg brukte da jeg var liten, den er over 25 år gammel nå :p
Jeg pussa den ned og malte den nå i vår, så den ser ny ut :)

Samme her. Mamma tok vare på den jeg brukte da jeg var liten, den er over 25 år gammel nå :p
Jeg pussa den ned og malte den nå i vår, så den ser ny ut :)
Ser det er mange til salgs på finn som man nok kan få veldig fine.
Jeg har lyst å ha nyere dato så jeg kan bruke med newborn seat. Hvis ikke hadde jeg nok kjøpt brukt og gjort som deg

Ser det er mange til salgs på finn som man nok kan få veldig fine.
Jeg har lyst å ha nyere dato så jeg kan bruke med newborn seat. Hvis ikke hadde jeg nok kjøpt brukt og gjort som deg
Jeg vet om flere som har filt til to spor på ryggen på eldre modeller, da skal Newborn-setet gå i lås :)

Babyshop og barnas hus har tilbud på stokke stolene og tilbehør hvertfall 2-3 ganger i året :-) Lønner seg jo å kjøpe stolene til 1000 kr istedet for 1700 kroner :-) Jeg kjøpte på baby shop nå siste gangen i mars/april så nå har alle våre tre stoler :-) Skal ønske oss til tvillingene også når den tid kommer:-)

Jeg trur rett å slett stokke er litt som Apple, litt sære.
De verner om sitt varenavn, og vil ikke ha sine varer på tilbud i "hyt å gevær", samme med eks buggaboo, og emmaljunga.

De gir rett å slett ikke forhandlere rabatter/tilbud slik som mange andre merker gjør.

Men ja, i desember pleier iallfall tripp trappen å være på tilbud på både barnas hus, og babyshop.

babybanden hadde den på tilbud for ikke så lenge siden(?)

Jeg skal selv ha stolen og new bornseat, og siden jeg ikke trenger det før i desember +/- så håper jeg det kommer salg så jeg får kjøpt det da :)

Tipper barnas hus gjør som "alltid" og har 1-2 dager hvor de har alt de har hatt på kampanje tidligere dager på salg igjen, gjerne 23+24/12.

Babyshop og barnas hus har tilbud på stokke stolene og tilbehør hvertfall 2-3 ganger i året :) Lønner seg jo å kjøpe stolene til 1000 kr istedet for 1700 kroner :) Jeg kjøpte på baby shop nå siste gangen i mars/april så nå har alle våre tre stoler :) Skal ønske oss til tvillingene også når den tid kommer:)
Fikk du den for 1000 kroner på babyshop? I tilfelle virkelig verdt å vente på et salg da ja!!

Men ja, i desember pleier iallfall tripp trappen å være på tilbud på både barnas hus, og babyshop.
Tuusen hjertlig! Da blir jeg nok å vente. Jeg behøver den heller ikke helt enda, så greit å kjøpe den på salg da

Kjøpte Stokke trailz på 25% i mai:) Syntes de nå og da har 25%, så er bare å være tolmodig og følge med :)

Kjøpte til rett over 1000 lappen. Syns det ofte er tilbud rett før sommeren og jul :)

Jobber på Barnas hus og det hender seg det er salg på stokke, men det er ikke så ofte :/

Back
Topp