Stokke prampack

Vi har og syns det er veldig praktisk når man skal fly. Vognen blir beskyttet og man får igjen penger på forsikringen hvis den skulle bli ødelagt:)

Vi har og syns det er veldig praktisk når man skal fly. Vognen blir beskyttet og man får igjen penger på forsikringen hvis den skulle bli ødelagt:)

Tusen takk for svar :) Vi skal fly en del, så er på grunn av det jeg vurderer å kjøpe den. Visste ikke det med forsikringen. Ble overbevist, skal definitivt ha den :)

Tusen takk for svar :) Vi skal fly en del, så er på grunn av det jeg vurderer å kjøpe den. Visste ikke det med forsikringen. Ble overbevist, skal definitivt ha den :)

Bare pass på å ikke ha noe annet i den enn vogna, da gjelder ikke forsikringen:)

Den er på tilbud hos Barnas Hus på onsdag. :)

Den er super og hvis du flyr fler enn ca 5 ganger i vognperioden er den spart inn hvis du sammenligner med å leie en prampack :)

Vi bruker den ekstremt mye,
Men flyr også langt over snittet.

Jeg har tjent inn min ved å leie den ut ;)

Har kjøpt da den var helt ny så har blitt brukt til endel barn :) veldig kjekt å ha liggende :) har fått skade på vogn med den likevel, men enkelt å få det dekt da

Hadde,da vi kjøpte dyr vogn og så for oss endel flyturer. Solgte den da det ikke var nødvendig å fly med vogn lengre.
Grei å ha men herk å dra etter seg.

Har kjøpt oss :) Det var det med forsikringen som overbeviste meg. Første testtur blir i juli.

Back
Topp