Stokke newborn tripp trapp

Tiemi

Flørter med forumet
Hei! Lurer på om newborn setet kun passer til tripp trapp stoler fra Stokke, eller passer det alle tripp trapp stoler? :) Leste et sted at det var noen de ikke passet på, men finner ikke igjen siden. Tror kanskje det var de eldre tripp trapp stolene.
 
mener å ha lest at de bare passer til tripp trapp stoler som er nyere enn 2007...
 
Stokke sine produkter passer bare til stokke sine produkter. Og stokke tripp trapp er den eneste stolen som heter tripp trapp!!  og skal du bruke newborn seat på den må stolen være nyere en 2003!
Jeg selger stokke produkter :)














 


mammacath skrev:
Stokke sine produkter passer bare til stokke sine produkter. Og stokke tripp trapp er den eneste stolen som heter tripp trapp!!  og skal du bruke newborn seat på den må stolen være nyere en 2003!
Jeg selger stokke produkter :)

















nye eller brukt? :) pris og hvor?
 
Hei

Jeg har kommet i en litt kinkigsituasjon. Det har seg nemlig slik at jeg har ei svigerinne som vet akkurat hvordan hun vil ha det for å si det pent. Nå har det seg sånn at vi har lånt New Born biten hennes, men nå trenger hun det tilbake for ho venter fler. Så lang er alt såre vel. Inn til jeg skulle opp på loftet for å hente boksen, som viste seg å være borte. Det som siden skulle vise seg er at da noen kompiser av meg har var innom og kasta en del papp som stod på loftet klarte de å ta med seg boksen. Hvis jeg skal klare å bevare familiefreden så er jeg nødt til å få fatt i en ny slik boks. Så om noen her skulle kjøpe en ny stol av denne typen og ikke trenger eska stolen kom i hadde jeg blitt utrolig glad om jeg kunne fått denne, eller noe i den duren. Personlig ser jeg ikke hvorfor hun bare kan bruke en annen eske, men noen har andre preferanser.

Håper noen her kan hjelpe meg ut av denne situasjonen

Mann i nød, fra Oslo
 
Back
Topp