Stokke newborn stol

SusannM

Andre møte med forumet
Noen som har erfaringer med Stokke newborn setet?? Blir det brukt? Hadde ikke sånn til førstemann, men bruker jo middagsbordet flere ganger daglig nå. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Brukte det mye. Når vi spiste middag og etterhvert som baby begynte med grøt, men nå er baby 6 mnd og 9kg, så da kan vi ikke bruke den lengre. Veldig enkelt å selge de brukt ser jeg.

Hører fra venner som har flere barn at det var mer aktuelt når de fikk nr 2. For da begynner måltidene å bli mer familietid hvor alle er samlet rundt et spisebord. Vi venter vår første, men tror vi skal kjøpe uansett. :) Men kommer til å kjøpe brukt om jeg finner noe fint i nærheten.

Vi brukte vårt masse!

Jeg har ingen erfaring med det, men har kjøpt det selv. Syns det er koselig at junior kan sitte i høyde med oss mens vi spiser middag :-) Alle jeg kjenner som har det anbefaler det:-D

Eg har heller ingen personlig erfaring, men ska kjøpa. Vente berre på nytt tilbud, fekk ikkje benytta meg av dei så har vært t no...
Sitte jo ved kjøkkenbordet t alle måltid med jentungen, så då må jo mini og få v med ;)

Vi brukte det sist og kommer til å bruke det denne gangen og. Alternativet er vippestol oppe på spisebordet. :)

Blir nok et sånt et på oss også da. Var det jeg tenkte, at det må være hyggelig at lillegutt får sitte med oss:) takk for nyttige svar:)

Vi brukte det sist og kommer til å bruke det denne gangen og. Alternativet er vippestol oppe på spisebordet. :)

Og det er jo ikke trygt! Babyen til venninnen min greide å vippe seg ned fra bordet og landet på panna og fikk hjernerystelse, da hun snudde seg noen få sekunder for å hente noe i en skuff :(

Hadde det ikke til første men har kjøpt nå :) fant brukt på finn til ok pris :)

Og det er jo ikke trygt! Babyen til venninnen min greide å vippe seg ned fra bordet og landet på panna og fikk hjernerystelse, da hun snudde seg noen få sekunder for å hente noe i en skuff :(
Mye kan skje, men vi gikk aldri fra henne de gangene vi hadde henne der .

Man går jo ikke fra en liten en som ligger på bordet, reolen, etc... Hørt mye bra om newborn Stokke, men tror ikke vi kjøper den til han første her:) litt sløve på middagen da vi jobber mye begge to og spiser gjerne etter hans forhåpentlige leggetid.. Men nå er det jo en ny tid i vente da, så kanskje litt nye rutiner faller på plass :-)

Vet dere hvilke farger man kan få de i? Finner kun beige å jeg har svart stol :p

Appen ❤️

Vet dere hvilke farger man kan få de i? Finner kun beige å jeg har svart stol :p

Appen ❤️
De finnes kun i beige... Men du kan kjøpe trekk i mange ulike farger.

Har ingen erfaring med det, men har kjøpt det nå siden vi sitter ved bordet og spiser sammen alle sammen minst to ganger hver dag. Har hørt fra andre at det var veldig nyttig å fåbabyen opp fra gulvet, og at de var roligere da når de kunne få med seg alt:)

Vi har heller aldri hatt d før,men ønsker at frøkena skal få ta del i rutinene rundt matbordet så tidlig som mulig,så vi har kjøpt både setet og ny tripp trapp stol :-)

Tror vi kommer til å kjøpe det, må få strukturerte middagsrutiner nå som vi får baby :)

Vi hadde det ikkje til første. Han fekk tripptrapp stol til jul, da var han 6 mnd og kunne sitte sjølv. :) Men denne gangen kjem vi nok til å kjøpe stol og newborn til babyen, så h*n kan vere sammen med oss under måltidene :)

Vi har brukt det masse til vår datter, koselig å ha dem ved bordet selv om de er små. Vi brukte det også når hun begynte med fast føde - veldig fornøyd skal også bruke det til lillesøster som kommer i oktober

Back
Topp