Stokke newborn sete

j02j06g09g13

Elsker forumet
Kom over et pent brukt stokke newborn her en dag, henta det i dag.. en virkelig genial grei assa, så enkel å klikka av og på, og så grit å kunne ha lille ved siden av seg til måltider osv, og ha han i min høyde når jeg f.eks lager mat, vaskr opp osv.

Selv mannen måtte innrømme at han syns den var smart, og han er virkelig ikke for baby duppedingser som man ikke MÅ ha. hehe
stokke.jpg

Passer det setet kun til de nye tripp trappene, eller går det an å feste den på eldre modeller?

Et slikt skal vi også kjøpe oss. Eller - håper vi får det fra mamma da ;) Var vel det eneste vi savnet sist.

Passer det setet kun til de nye tripp trappene, eller går det an å feste den på eldre modeller?

Vi har en tripp trapp fra 1985 og en ifra 2010 og begge ser prikk lik ut! Så den vil nok passe de eldre modellene også! :-)
Men det må være stokke sin tripp trapp stol! :-)

Oi, så bra. Hørte at det måtte være ny stol og våre tripp trapper er fra ca 1973 og 1978. Har så lyst på en sånn!

Vi har en tripp trapp fra 1985 og en ifra 2010 og begge ser prikk lik ut! Så den vil nok passe de eldre modellene også! :-)
Men det må være stokke sin tripp trapp stol! :-)

De ser like ut,med de er ikke det.. har ikke prøvd sånn sete,men prøvde ryggstøtte og bøyle. De skulle kunne passe sammen,men gjorde ikke det på min fra 86. Var så vidt jeg fikk fjerna bøylen igjen. Ville testa på din gamle stol om du kjenner noen som har sånn sete.

Det går an å bruke det på gamle stoler, men det klikker ikke på plass, så tror ikke det er 100% trygt

De ser like ut,med de er ikke det.. har ikke prøvd sånn sete,men prøvde ryggstøtte og bøyle. De skulle kunne passe sammen,men gjorde ikke det på min fra 86. Var så vidt jeg fikk fjerna bøylen igjen. Ville testa på din gamle stol om du kjenner noen som har sånn sete.
Jeg har hatt ryggstøtte og bøyle på den gamle stolen, uten noe problem!
Stolene er prikk lik! :-)

Jeg har hatt ryggstøtte og bøyle på den gamle stolen, uten noe problem!
Stolene er prikk lik! :-)

Hæ? Kanskje min er eldre da.. eller nyere for den saks skyld.. jeg måtte hvertfall bytte det jeg hadde kjøpt for det var ikke sjans til å få det til å passe :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ja de er helt like! :-) var akkurat å kjente på plastikkryggen og den sitter perfekt! Og det gjorde bøylen når vi brukte den også! :-)
Kanskje det er en produksjonsfeil på din?

Har kjøpt d. Og har prøvd det på min niese som er 6 mnd, helt genialt ved mating:)
og nok genialt når en skal spise selv også ser jeg for meg...

Ja de er helt like! :-) var akkurat å kjente på plastikkryggen og den sitter perfekt! Og det gjorde bøylen når vi brukte den også! :-)
Kanskje det er en produksjonsfeil på din?

Så hvertfall helt normalt ut.
Men kanskje stolen min er en annen modell. De fornyer visst oftere enn jeg trodde. Min stol er sikkert en sånn teit modell midt imellom de riktig gamle og de nye :confused:

Ja ja,vi fikk hvertfall kjøpt oss en ny tripp trapp på tilbud på barnas hus før jul,så der skal den passe hvertfall.
Trenger jo uansett 2 så ;)

Den ser så genial ut, står veldig høyt på ønskelista her!

Sånn har jeg kjøpt også! Tror den kan bli veldig kjekt, som du sier ja, særlig når man sier middag eller andre ting, sånn at barnet kan være høyt oppe, men fortsatt trygt!! :) gleder meg til å bruke den :) :)

Back
Topp