Stokke newborn sete erfaringer?

Det fantes ikke new born sete når vi hadde de to eldste som små så da ble vippestol flittig brukt men når vi skulle ha minsten så fikk vi stokke stol i dåps gave også kjøpte vi new born setet og trekk til dette for gavekortene vi også fikk i dåpen :-) Det er det beste kjøpet vi har gjort :-) Vi tok det i bruk med en gang og brukte det frem til 1 år :-) Er anbefalt at det brukes til 9 kg. Men så fant vi ut at de solgte seler til det setet de kan bruke mellom new born setet og vanlige stolen så da sluttet vi å bruke det :-)

Jeg er kjempe fornøyd, bruker den masse. Her er mini 8 måneder og bruker den fremdeles, han er ikke verdens største baby :p

Fikk i barselgave, og trodde det bare var noe tull :P

Men ble kjempe fornøyd med det, brukte det ikke i begynnelsen, for da sov han jo i vuggen sin likevel..
Men når han begynte å bli mer våken, og ikke minst når grøtspising startet, så GENIALT :)

Og ja, kjøp brukt :)

Fordi jeg synes vippestol er hundre ganger bedre. Vi hadde ikke bruk for newbornsete i der hele tatt.
Synes en vippestol skåner ryggen mye mye bedre.

Fordi jeg synes vippestol er hundre ganger bedre. Vi hadde ikke bruk for newbornsete i der hele tatt.
Synes en vippestol skåner ryggen mye mye bedre.

Vippestol må vi jo også ha! Hadde aldri klart meg uten den med to kolikk barn :D Så enig med deg at vippestol er et must :)
Tenkte det var fint med en slik stol i matsituasjoner. Vi satt ofte Vippestolen opp på bordet med andremann for å komme opp i høyden:)

Vi har det til barn nr to,og synes det er kjempekjekt ;) Hun har sittet i det siden hun var pitteliten,og bruker det fortsatt,hun er 6 mnd. Og kommer til å bruke det enda ei stund. Kjekt når vi skal spise,lage mat,bake,henge opp klær osv. Hun sitter ikke der hele tiden altså ;)

Vi kjøpte på tilbud på Barnas Hus i fjor, men har sett at de har hatt tilbud på dem flere ganger etterpå. Jeg kan i alle fall anbefale det på det varmeste, vi brukte det hele tiden! Setet er lett å ta av og på, og kan også settes på gulvet som "vippestol" hvis du har behov for å flytte babyen en kort stund :)

Det er også lett å rengjøre, så til tross for iherdig bruk så det helt nytt ut da jeg solgte det :)

Vi brukte det til han var rundt 7-8 mnd, han var en relativt stor baby.

Vi har kjøpt et brukt på finn for 400 kroner å ser jo ikke brukt ut engang! hvor mye eller lite vi kommer til å bruke den gjenstår jo bare å se (:

Kjøpte det egentlig bare for å ha en stol til henne i dåpen, men har faktisk brukt det litt de siste dagene da jeg har spist frokost med storebror og sambo er i nordsjøen..

Vi hadde setet til vesla og så på dette som en super investering :) Hun har tatt del i middagen siden hun kom hjem fra sjukehuset, og vi så fort at hun satt pris på å sitte sammen med oss - i samme høyde som resten. Vi tok av setet når hun var 6-7 mnd. siden hun da satt stødig på egenhånd.

Vi har det! Kanon greit:) vi har ikke brukt vippestol men har heller brukt denne og lekegym til han. Han synes det er så kjekt å sitte å skravle med oss på kjøkkenet når vi lager mat eller rydder :)

Back
Topp