stokke newborn set

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
noen som har kjøpt dette setet?? lurte på hva får man når man kjøper dette ?

ser på noen bilder så henger det hjerte i leke bøylen får man med dette eller hvor kan man kjøpe dette ?? for jeg har lyst på det også men virker ikke som det med?

Får bare setet og den tingen som man kan henge leker i. Absolutt til å anbefale. Vi får spise middag sammen nå etter at vi anskaffet det for da sitter hu jo med oss :)

ja det ser jo ut som det følger med men så virker det som at man ikke får det allikevel :(:eek: og jeg lurer da på hvor man får kjøpt det utenom da ihvertfall ?? håper noen som veit og som kan hjelpe :):p

Vi har det og. Her har vi ikke hatt bruk for det. Lillegutt har ikke likt det i det hele tatt- 4 mnd nå. Men samtidig kjenner jeg flere som elsker det og bruker det masse!:) kommer nok ann på babyen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenkte, da mamma foreslo å kjøpe newborn settet til meg, at det ikke var noe jeg ville ha behov for. Til tross for det, fikk jeg det og var veldig fornøyd med det den tiden det kan brukes. Hørte ikke med noen leke den gangen, men stanga fulgte med. (Kjøpte for 2 1/2 år siden)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Må jo få kjøpt leken , der man kjøper det andre vel. Kontakt stokke å spør du.

har sendt de mail hehe :) bare håpet noen her viste hvor man kan finne :)

fikk ikke med noen leke når det ble kjøpt her for ca 6 mnd i alle fall, men anbefaler virkelig det setet, her har det vært brukt MYE, bruker det ennå, men varer ikke så mye lenger nå da hun bare vill opp og sitte hele tiden :-)

Tips! Er 25 % på det på barnas hus eller babyshop idag på nettbutikk tror jeg

Back
Topp