Stokke newborn set *med bilde*

KristineS

Betatt av forumet
Den har jeg kjøpt i dag, og jeg synes den er så kjekk [:)]

http://www.stokke.com/no-no/highchair/stokke-tripp-trapp-newborn-set/features-tripp-trapp-newborn.aspx

Kan brukes som vippestol på gulvet, og når jeg spiser eller styrer med andre ting kan jeg sette henne "opp i høyden" på tripptrapp stolen min [:)] Jeg som syntes det var dumt at jeg ikke fikk brukt min egen tripptrapp før hun ble eldre...nå kan jeg bruke den fra første dag [:D]

Kjøpte med et trekk for å beskytte stolen litt, kjempesøtt, rosa trekk =)

Tror det var 999kr, det trekket med farge kostet 199, lettere å vaske enn det trekket som er på fra før
og beskytter stolen mye. Orginaltrekket (beige) er jo underst hele tia, men hvis du må vaske det har det polstring og tar mye lenger tid å tørke...får trekk i rosa, grønt og blått...da er det med smekke som passer til også[:)]

Jeg er veldig fornøyd, og på onsdag kommer det ei lita jente hit, så må nok få henne til å "teste"[8D] Hun er fem mnd, så skal jo passe henne også [:)] Synes det virker så greit å få de litt opp i høyden feks når jeg skal spise og sånt...

ORIGINAL: KristineS

Jeg er veldig fornøyd, og på onsdag kommer det ei lita jente hit, så må nok få henne til å "teste"[8D] Hun er fem mnd, så skal jo passe henne også [:)] Synes det virker så greit å få de litt opp i høyden feks når jeg skal spise og sånt...

sånt skal jeg ha[:D] er det forskjellige farger på selve treet?

jeg vil også ha!!!!!

Den har jeg også lyst på!

Det er bare en farge på selve setet (er grått og av plast), men tripptrapp stolene kommer jo i alle slags farger.

Den ser knallkjekk ut!![:D] 
Må prøve å få sambo til å spandere en sånn neste gang vi er på shopping![8D]

Sånn skal jeg også ha. Hvor kjøpte du?
De hadde ikke på den Barnas Hus jeg var på.
Det var vel på fredag.

Det er helt nytt, så ikke alle som har inne...
må nok bare bestille hvis men er på en butikk som forhandler stokke, men ikke har. Jeg var og så etter forrige uke. Da hadde engler og cowboyer på CC Gjøvik nettopp bestilt, den første dama jeg snakket med der ante ikke hva jeg snakket om [8D]. Men de sa Stokke var raske til å levere, det stemmer nok, for de ringte i slutten av uka og sa de hadde fått inn[:)]

Å det så kjekt ut ! Min tro om de har den på Babyshop ? I så fall har vi etter hvert en bloom stol vi må selge :-)

Babyshop burde ha den inne, også får man jo 10% om man melder seg inn i klubben, ellers så virker det som om de på maxi er villige til å bestille det meste!

Den sikler jeg etter også![8D]

Back
Topp