Stokke newborn seat

Kaas!

Flørter med forumet
Dere som har det, når begynte, evt skal dere begynne å bruke det?
Her er tassen 5 og en halv uke og vi har prøvd et par korte stunder. Han storkoser seg der :)
Men jeg synes han sitter litt bratt så tør ikke la han sitte mer en ti min av gangen.

Så godt å høre. Hehe.. Det er jo så kjekt å kunne få spise frokost sammen med resten av familien med begge armene fri :p

Begynte å bruke det samme dag vi kom hjem fra sykehuset ;)
Nå bruker vi det mindre, siden babyen ofte sover når vi spiser middag.

Begynte å bruke det samme dag vi kom hjem fra sykehuset ;)
Nå bruker vi det mindre, siden babyen ofte sover når vi spiser middag.
Her er det omvendt :p første tiden sov han hele tiden så hadde ikke behov for det, nå våkner han stort sett hver gang vi skal spise.. Hehe

Han er straks 6 uker kg vi har brukt det litt som avlastning hele veien, men aldri lenge om gangen. Foretrekker å vente med både newbornseat og vippestol til de er 3 mnd gamle pga ryggen. Vi har en bbhugme som vi bruker som nest, men for å være helt ærlig så tåler han ikke ligge alene så jeg spiser med en hånd.. Er han våken vil han ikke sitte alene mer enn noen minutter, uansett hvor mye vi babler til han, holder hånden og er i nærheten. Han sover gode dubber i vogna si da, den har vi under trappa på stua.

Vi har brukt Stokke vippestol (som er ca samme) siden vi kom hjem fra sykehuset. I starten hatet hun den og nå vil hun bare sitte litt i gangen før hun blir utolmodig - men nå holder hun faktisk en hel frokost og en middag i den :-D

Lillegutt er så avhengig av å være inntil meg, så vi har bare så vidt prøvd den en gang:p

Lille er 8 uker, men fortsatt under 4 kg, så har ikke brukt det så mye. Blir fort grin også. ;) Men håper hun finner roen der snart. Har vippestol også, men er jo fint å komme litt opp fra gulvet. :)

Vi har brukt newborn setet siden uke 2, hun sitter der når vi spiser middag hvis hun er våken. Hvis hun sover når vi skal spise ligger hun alene i vogga si på stua. Sitter aldri mer enn 10-15 minutter om gangen men hun liker det :-)

Vi pleier å bruke den når vi spiser frokost og middag, men desverre så hater hun den :-( blir skriking etter 5 min...

Back
Topp