Stokke newborn seat

Til hun var rundt 6 måneder. Hadde en overgangsperiode ved 6-7 måneder som var litt vanskelig. Hun kunne ikke sitte selv, men ville heller ikke sitte bakoverlent. Så da ble det mye sitting på fanget.

Til hun var 8-9mnd :-) Husker ikke helt når hun satt skikkelig av seg selv, tror hun var nærmere 8 mnd, hadde nok byttet litt tidligere om hun satt godt ved f.eks. 6 mnds alder. Hun trivdes i setet, men det gjorde det etterhvert vanskelig å spise selv ;-)

Brukte det to - tre ganger :p

Vesla sluttet brått å sitte i det da hun var ca 7 mnd. Når vi kom hjem fra ferie nektet hun å sitte i det mer siden hun hadde fått sitte i en Hokus Pokus stol i ferien. Det var ikke populært å sitte bakoverlent mer. ☺

hun var klar til å sitte i tripp trapp da hun var litt over 5 mnd. hun satt som en prest med en gang :)

Jeg har hørt at dette setet ikke passer til eldre tripp trapp stoler. Noen som vet? Jeg har nemlig fått min gamle stol av foreldrene mine. Vil ikke new born seat passe på den stolen?

Jeg har hørt at dette setet ikke passer til eldre tripp trapp stoler. Noen som vet? Jeg har nemlig fått min gamle stol av foreldrene mine. Vil ikke new born seat passe på den stolen?

Av det jeg har hørt vil du få det på, men det vil ikke gå i lås! Hvis du vil at det skal gå i lås må de sage noen hakk slik jeg har forstått!

Nei det passer ikke. Vi har både ny og gammel stol. Det låser ikke og det kan jo være litt skummelt.

Lille har brukt det hver dag siden hun var ca 3måneder og er 6måneder nå, og kommer til å bruke det til hun kan sitte selv.

Han er 5,5mnd å bruker det enda :-) tror newborn seat går til ca 9kg

Back
Topp