Stokke flexibath nyfødtstøtte

ElinS87

Betatt av forumet
Noen som vet om denne nyfødtstøtten kan passe på andre baljer? Evt andre nyfødtstøtter som er universielle?

Finnes mange modeller å velge mellom. Selv brukte vi daphne badesete fra barnas hus og badebalje fra IKEA til dattra vår. Passet fint til hun klarte å sitte oppreist alene, baljen bruker vi fortsatt.

Jeg vet ikke om den kan brukes på andre baljer. Tror egentlig ikke det, fordi den hektes jo fast i kanten. Og hvis balja har en annen tykkelse på kanten, vil det nok ikke gå an :confused: men jeg synes den støtten var nesten ubrukelig.. babyen skled veldig nedover/utav.. det hjalp å legge en klut under rumpa da, så vi klarte oss med den frem til han satt selv :)

Jeg vet ikke om den kan brukes på andre baljer. Tror egentlig ikke det, fordi den hektes jo fast i kanten. Og hvis balja har en annen tykkelse på kanten, vil det nok ikke gå an :confused: men jeg synes den støtten var nesten ubrukelig.. babyen skled veldig nedover/utav.. det hjalp å legge en klut under rumpa da, så vi klarte oss med den frem til han satt selv :)

Back
Topp