Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Finnes mange modeller å velge mellom. Selv brukte vi daphne badesete fra barnas hus og badebalje fra IKEA til dattra vår. Passet fint til hun klarte å sitte oppreist alene, baljen bruker vi fortsatt.
Jeg vet ikke om den kan brukes på andre baljer. Tror egentlig ikke det, fordi den hektes jo fast i kanten. Og hvis balja har en annen tykkelse på kanten, vil det nok ikke gå an men jeg synes den støtten var nesten ubrukelig.. babyen skled veldig nedover/utav.. det hjalp å legge en klut under rumpa da, så vi klarte oss med den frem til han satt selv
Jeg vet ikke om den kan brukes på andre baljer. Tror egentlig ikke det, fordi den hektes jo fast i kanten. Og hvis balja har en annen tykkelse på kanten, vil det nok ikke gå an men jeg synes den støtten var nesten ubrukelig.. babyen skled veldig nedover/utav.. det hjalp å legge en klut under rumpa da, så vi klarte oss med den frem til han satt selv