Stokke Flexi Spedbarnstøtte?

Sommersol82

Flørter med forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Er det noen her som har brukt spedbarnsstøtten og tenker at den er nyttig å kjøpe inn? Har forsøkt å finne vurderinger av den og det eneste jeg kom over var en som skrev på et annet forum at de aldri hadde brukt den og en annen som skrev at babyen uansett bare skled ned, så de sluttet å bruke den.
 
Vi har, og har aldri brukt den. Man holder jo uansett barnet stødig selv når det bades! Hvis du likevel vil kjøpe kan du få vårt billig
 
Er det noen her som har brukt spedbarnsstøtten og tenker at den er nyttig å kjøpe inn? Har forsøkt å finne vurderinger av den og det eneste jeg kom over var en som skrev på et annet forum at de aldri hadde brukt den og en annen som skrev at babyen uansett bare skled ned, så de sluttet å bruke den.
Kjøpte og spedbarnsstøtte som aldri har blitt brukt. Teknikken du lærer på sykehuset er alt du trenger med tanke på støtte, og personlig føltes det mye tryggere enn å prøve ut spedbarnsstøtten.
 
Vi har og liker det! Baby er snart 6 mnd og jeg bruker det fortsatt hver gang. Synes det ble mye lettere å bade han alene uten at armen min blir sliten. Men det er smak og behag, mamma liker den ikke når hun har badet sønnen vår :) ser du har termin i okt, så jeg ville kanskje venta litt og sett om det kommer tilbud. Vi gikk støtten med gratis ved kjøp av baljen (på jollyroom). Med mindre du allerede har balje :)

Edit: søkte nå og ser de har samme tilbud nå på jollyroom :cool:
 
Back
Topp