Stokke flexi bath

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Noen som har erfaring med dette?
Syns ikke det retter seg ut skikkelig i bånn og på veggene.
Er dette noe som går seg til med litt bruk?

Det blir bra ved bruk:)
Min søster hadde det, jeg har kjøpt det selv.
Hennes rettet seg i alle fall fint ut:)

Skjønner hva du mener, men når du får vann oppi der så retter det seg ut. Hadde det til storebror og skal bruke det nå igjen. Er helt supert!

Flott, det jeg regnet med :-D

Har kjøpt det og oppdaget at deg retter seg ut ved tyngde (vann). Synes det er helt genialt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det også, bruker det som "tøybalje" (når rent tøy skal fra vaskemaskinen til soverom eller henges opp, så det ikke drysses sokker og undiker all over). Etter noe bruk, har den rettet seg ut. Vannets tyngde vil jo også hjelpe. Men har imke kjøpt den "baby-holderen". Noen som har erfaring med den? Tenker jo at jeg må vel holde babyen uansett?

*sniker*
Vi har balja og setet. Kjempefornøyd og det retter seg når man tar vann i det. Setet er ubrukelig, ungen sklir bare nedover. Veldig greit i starten men man må likevel holde ungen, så ser nesten ikke vitsen med det.

Jeg har det også, bruker det som "tøybalje" (når rent tøy skal fra vaskemaskinen til soverom eller henges opp, så det ikke drysses sokker og undiker all over). Etter noe bruk, har den rettet seg ut. Vannets tyngde vil jo også hjelpe. Men har imke kjøpt den "baby-holderen". Noen som har erfaring med den? Tenker jo at jeg må vel holde babyen uansett?

Vi skal kjøpe sånn bade"balje" denne gangen, tenker det blir godt å slippe at balja tar opp hele badet når den ikke er i bruk;)..
Ang. Sånn "baby-holder" som du kaller det, hadde vi en billigvariant fra biltema sist, som baby satt/lå i oppi badebalja, helt genial, slapp å holde rundt babyen oppi der hele tiden;).. Jeg hadde vel alltids en hånd på babyen uansett, men syntes det var godt at hun lå trygt i det "setet" :).. Skal helt klart ha sånn denne gangen også:)

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Synes den liggedelen var grei de første ukene for det føltes tryggere. Men storebror vokste fort fra den så vet ikke om jeg ville investert i det for så kort tid igjen.

Hadde slik sittedel til badekar sist, veldig praktisk :-) men så denne var litt annerledes, men har nå tenkt til å prøve den ut :-)

Dette har vi også kjøpt. Gleder meg til å teste. Har hørt mye skryt :)

Har også kjøpt dette. Godt å lese at det er bra :-)

Back
Topp