Stokke eller britax

Stokke sine vogner er jo litt forskjellige, akkurat som Britax sine er. Jeg sikler på vogner allerede, lenge før vi er gravide, men det er jo så gøy! Stokke trailz, Britax go big og Emmalgjunga (husker ikke navnet, men den nye) skal jeg kikke nærmere på etterhvert, så jeg følger denne tråden i tilfelle det kommer noe smartere fra andre :)

Stokke har nesten ikke fjæring

Stokke har nesten ikke fjæring

Stokke trailz har god demping da den har lufthjul. Fjæring er det ikke mange som har, men er vel heller demping man vil ha. Andre stokkemodeller kan jeg ikke uttale meg om, men for nordiske forhold er det trailz som anbefales. Kommer meg frem overalt med den vogna!

Stokke trailz har god demping da den har lufthjul. Fjæring er det ikke mange som har, men er vel heller demping man vil ha. Andre stokkemodeller kan jeg ikke uttale meg om, men for nordiske forhold er det trailz som anbefales. Kommer meg frem overalt med den vogna!
Britax go/go next/go big har hvertfall den beste fjæringen (dempingen) på markedet. Så da er stokke stiv som en stokk til sammenlikning

Har Stokke trailz og er utrolig fornøyd med den. Så enkel å styre, ta fra hverandre osv

Har også Stokke trailz, definitivt den tyngste vogna jeg har hat (ink dobbelvogna).
Går du veldig mye synes jeg vogna er for tung.

Elsker at den er høy og god plass under vogna, men det er også det.

Hadde personlig aldri gått for Stokke. Jeg så på Trailz på bilde og ville sjekke den nærmere, men ble skuffet. Den var ikke så fin som på bilde. Jeg synes også Stokke vognene har dårlig kvalitet og er fryktelig stive. Kjenner flere som har dårlig erfaring med dem.

Selv sverger jeg til Bugaboo. Har allikevel hørt nesten bare gode ting om Britax da, men ingen erfaring selv.

Back
Topp