Stokke eller babybjörn?

Hulda

Forelsket i forumet
Jeg har tenkt å kjøpe vippestol, men er usikker på om det blir stokke steps eller babybjörn. Noen som har erfaringer? Stokke sin vippestol kan jo settes oppå en større barnestol,noe som er praktisk. Blir det babybjörn blir det nok stokke tripptrapp&newbornseat i tillegg... Denne utsyrsjungelen...!
 
jeg velger stokke tripp trapp stol med newborn seat :) Så får vi se hvilken vippestol det blir etterhvert :D
 
sniker fra mars :) Kjøpe babybjørn vippestol med treleke på salg på jollyroom, er veldig fornøyd med den da jeg kan legge den helt ned å helt opp i høy sittestilling :) Så tror nok jeg kommer til å bli fornøyd når babyen kommer ;)
 
Baby björn helt klart!
Frøkna var helt avhengig av den.
 
Vi hadde både stokke tripp trapp stol med newborn seat og babybjørn vippestol og brukte begge mye, de har hver sin bruk og veldig kjekt med stokke at du får barnet i bordhøyde. Brukte vippestolen mer til å få dusjet og feks vasket klær. Foreldrene mine har 2 hundrer og da måtte vi ha noe der guttungen ikke satt på gulvet under måltider.
 
Vi har babybjörn og har lyst på newbormsete i tillegg :)
 
Vi har babybjörn vippestol og har vært veldig fornøyd! Har lyst på stokke sitt newborn seat også:happy:
 
Baby bjørn,brukt det til de andre to også.De storkoste seg med vippe i den:)
Hadde newborn seat til tripptrappen sist,kommer ikke til å bruke det nå.Satt ikke godt oppi,hardt og stivt
 
Babybjørn :) blir nok newborn seat til tripp trapp i tilegg :)
 
Back
Topp