Stokke Cruzi

Lille<3<3

Blir kjent med forumet
Er det noen som har erfaring med Stokke cruzi (ikke xplory eller de andre)? Jeg tenker spesielt på snø, grus og ulent terreng.
Finner lite info på nett fra brukere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte den til minsten født i januar. Det er en pen vogn som egner seg på kjøpesenter, ikke til grusveier, ujevne underlag osv. Snø var ikke det verste. Det er skjermer på hjulene som ligger så tett inntil at grus fester seg fast. Vi var veldig fornøyd med vognen med en gang. Bagen er veldig stor, et veldig pluss. Regntrekket som hører til er stivt og akkurat passe. Kalesjen sklir lett ned når det er på. Hvis vi bare skulle ha trillet på "gode" veier så hadde vi beholdt vognen, men vi vil gjerne på tur, så byttet til babyjogger etter tre måneder
 
Æsj da:/ det var det jeg var redd for, det med grusen.
Jeg var å spurte i butikken om de hadde fått noen tilbakemeldinger/klager, men hun hadde bare fått positive tilbakemeldinger.
Andre som har samme erfaring eller noe annet å komme med?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi ga beskjed i butikken. Hun var veldig. Takknemlig for det og skulle ta det til produsenten. Jeg vet at den vognen er bestselger hos barnas hus her. Tror mange har flere vogner og derfor ikke har problemet med grusen
 
Back
Topp