Stokke crusi

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Er det noen som har erfaring med stokke crusi? den er relativt ny. Testet den på barnebutikken her om dagen. Falt for den med engang. Overraskende lett å håndtere. Enkel å pakke sammen, og tar ikke for stor plass. Kan sette på bilsetet hvis man skal på handleturer, kan brukes som søskenvogn. ser bare fordeler med den igrunn. Eneste er vel at prisen er litt stiv og det fins ikke så mange brukte til salgs enda siden den er så ny. Men tror dette er vognen for oss! Den er superpen i grå :D

http://www.youtube.com/watch?v=LORhaz0NmTU

Denne så jo kjempe bra ut. Liker denne versjonen bedre enn den forrige:

Men den har nok en stiv pris ja:eek:

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Denne skal vi ha!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Synes den er såå mye finere enn den andre. Kjempe stor og god bag :-) eneste jeg synes håndtaket virker så rett i vinkelen med tanke på stelleveske. Men virkelig flott vogn ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk vogna demonstrert av forhandler og ble rett og slett solgt. stelleveska henger veldig bra på, og så er det god plass i handlekurven dersom det regner feks.

Har å sett på den, griselækker! Mn æ har vogn :P

Den er som er litt synd med slike vogner, er at de er så stive og du kan ikke vugge barnet i vogna.

Kjempefin vogn! Men vi må ha en med større hjul, og gjerne med luft. Det liker jeg :P
Hadde en vogn meg små hjul foran sist, men den ble bare ekstra... Må kunne gå i skogen med vogna jeg. :)

Denne vogna har fjæringer, men det er klart den ikke kan sammenlignes med Simo. Ikke at jeg noen gang hadde ville hatt et slikt drog heller. :p jeg har forresten akkurat vært på tur i skogen med noen som har Crusi. Gikk veldig fint det. :D

Stikker innom fra April ;)

Jeg handlet vogna i går, fikk 25% rabatt via en kupong på babyshop. Veide frem og tilbake, men måtte gå for den.. Har oth i tillegg fra før og kommer vel til å bruke den om vi skal på tur i ulent terreng. Får den i mars og gleder meg veldig :) gikk for black melange(den grå) ;)

Stikker innom fra April ;)

Jeg handlet vogna i går, fikk 25% rabatt via en kupong på babyshop. Veide frem og tilbake, men måtte gå for den.. Har oth i tillegg fra før og kommer vel til å bruke den om vi skal på tur i ulent terreng. Får den i mars og gleder meg veldig :) gikk for black melange(den grå) ;)

Tror det er en veldig bra vogn:)
Hvor mye måtte du betale med rabatten og hva fikk du med?
ordinær pris tror jeg blir 7500 kr (kun understell og bag-del)
Den grå er den fineste syns jeg. lyst på den jeg også :)

Back
Topp