Stokke crusi vogn!

Bkno9560672

Blir kjent med forumet
Hei! Noen som har erfaring med stokke crusi vogna? Har kjempe lyst på den men vil gjerne høre fordeler og ulemper med den :-)ImageUploadedByBV Forum1431434686.698460.jpg
Den er rå lekker i grå :-)

Vi har kjøpt Stokke trailz istendfor crusi. Noen fra form sa at trailz er bedre. På barnahus har også anbefalte trailz. Har ikke brukt ennå. Kan ikke si så mye om det.
Men utseende messig det er ikke stor forskjell. Kun understell er annerledes men bag og sportsdel er jo samme.

Last edited:
Okei :-) er såå usikker.. Alle sier jeg må velge emmaljunga, men jeg vil ha en vogn ikke alle har.. Og jeg falt pladask for stokke vogna!

Okei :-) er såå usikker.. Alle sier jeg må velge emmaljunga, men jeg vil ha en vogn ikke alle har.. Og jeg falt pladask for stokke vogna!

Jeg var veldig sikker på at vi skal ikke ha Emmaljunga. Dvs smak og behag:-). Vi kjøpt Stokke trailz, den er ganske høy og sportsdel kan man bruke foran eller bakover vendt.
Vi har svart melange.

Den er kjempe fin! Prøver å finne en forhandler som har vognene rundt meg, men har kun funnet en.. Og de hadde ikke vognene til utstilling en gang.. Betalte du mye for din totalt? :-)

Hvis du ikke vil ha emmaljunga så ikke kjøp den bare for at folk sier det. Det finnes hundervis av andre vognmerker enn emmaljunga, som er minst like bra.
Vogn er veldig smak og behag, ta en du selv synes er fin.
Men ville nok valgt trailz framfor crusi pga hjulene.

Hvis du ikke vil ha emmaljunga så ikke kjøp den bare for at folk sier det. Det finnes hundervis av andre vognmerker enn emmaljunga, som er minst like bra.
Vogn er veldig smak og behag, ta en du selv synes er fin.
Men ville nok valgt trailz framfor crusi pga hjulene.
Blir nok trailz hvis jeg velger stokke ja :-)

Vi har også Trailz og er veldig fornøyd i de tre mnd vi har brukt den. Syntes vognen er superlekker i tillegg til praktisk med tanke på store, svingbare hjul:)

Back
Topp