Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har besafe modular.... Usikker på om det er det samme som stokkeEr det noen som har denne stolen og kan fortelle meg om stolen kan festes i trepunktsbelte uten base? Eller er man avhengig av isofix i alle biler hvor denne stolen skal brukes?
Det hadde vært veldig fintJeg vet ikke helt sikkert, men har forstått det slik at den kan festes med trepunktsbelte. Jeg får den i posten i morgen, så kan sjekke da.
Er det noen som har denne stolen og kan fortelle meg om stolen kan festes i trepunktsbelte uten base? Eller er man avhengig av isofix i alle biler hvor denne stolen skal brukes?
Er det noen som har denne stolen og kan fortelle meg om stolen kan festes i trepunktsbelte uten base? Eller er man avhengig av isofix i alle biler hvor denne stolen skal brukes?
Kan fint festes med belte ogsåEr det noen som har denne stolen og kan fortelle meg om stolen kan festes i trepunktsbelte uten base? Eller er man avhengig av isofix i alle biler hvor denne stolen skal brukes?
Kan fint festes med belte også![]()
Kun isofix
Nå ble jeg VELDIG usikker her.....
Tusen takk, det ga ett mye tydeligere svarEr link til bruksanvisning her og, under brulerveiledning, så babysetet kan definitivt monteres med begge deler
https://www.stokke.com/NOR/no-no/stroller-accessories/4490.html
Mitt har kun isofix Vertfall. Modular seteNå ble jeg VELDIG usikker her.....
Kun isofixbase ja, men man kan feste stolen med belte uten baseMitt har kun isofix Vertfall. Modular sete
Ja babystolen jaKun isofixbase ja, men man kan feste stolen med belte uten base![]()