Stokke Besafe Izi Go Modular

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er det noen som har denne stolen og kan fortelle meg om stolen kan festes i trepunktsbelte uten base? Eller er man avhengig av isofix i alle biler hvor denne stolen skal brukes?

Er det noen som har denne stolen og kan fortelle meg om stolen kan festes i trepunktsbelte uten base? Eller er man avhengig av isofix i alle biler hvor denne stolen skal brukes?
Vi har besafe modular.... Usikker på om det er det samme som stokke :( men denne er et isizd sete og kam slik jeg forsto det ikke festes bakovervendt med seler....

Jeg vet ikke helt sikkert, men har forstått det slik at den kan festes med trepunktsbelte. Jeg får den i posten i morgen, så kan sjekke da.

Jeg vet ikke helt sikkert, men har forstått det slik at den kan festes med trepunktsbelte. Jeg får den i posten i morgen, så kan sjekke da.
Det hadde vært veldig fint :-) Jeg må nesten vite det helt sikkert før jeg kan bestille.

Hvis det er snakk om den nr 2.stolen (9-18kg) så kan den ikke festes med belte.
Man må ha basen for å kunne bruke stolen (og den er bare isofix).

Såg no at der stod izi go (babystol), leste litt kjapt over. Ja, den kan festes med trepunktsele uten base :)

Kan fint festes med belte også :)

Last edited:
Back
Topp