Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel bare å følge med, er jo tripp trapp-tilbud et par ganger i året hvertfall hos babyshop, barnas hus osv. Vi kjøpte brukt, setet og pute for 250,- Får kanskje ikke akkurat den fargen man vil ha, men det er hvertfall en ok pris
Om du har DNB så pleier de ha mastercard kampanje hvor du får alt fra barnashus til 25%. Når barnashus har eget tilbud på 25% på alt så pleier ikke stokke være en del av tilbudet.
Jeg kan anbefale å vurdere et mastercard fra dnb da de ofte har 25% på barnashus, elkjøp, skeidar og andre butikker man uansett ender opp med å bruke pengerÅå, det har jeg ikke.. Ja tenkte å kjøpe nå når det var 25%, men stokke var ikke med nei :/
Problemet er bare at vi trenger det nå Skulle gjerne kjøpt brukt vi og, men tydeligvis ingen som selger for tiden
Jeg kan anbefale å vurdere et mastercard fra dnb da de ofte har 25% på barnashus, elkjøp, skeidar og andre butikker man uansett ender opp med å bruke penger
Typisk! Her i Trondheim er det flust. Så fikk tak i på dagen.
Noen som vet om det bruker å være på tilbud noe sted? Det er jo så dyrt, spesielt om man skal ha setet, puten og brettet..
Har ventet på tilbud jeg og, men ga opp og bestilte i går. Dropper brett og pute da
Så heldig! Her er det tydeligvis ikke en sjel som selgerKjøpte "brukt" på finn, men viste seg at den ikke var brukt allikevel da dama likte ikke fargen på'n