millemarie
Forelsket i forumet
Noen erfaringer? Er denne bra? Dårlig?
Har en baby på seks uker
Har en baby på seks uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen erfaringer? Er denne bra? Dårlig?
Har en baby på seks uker![]()
Ergobaby, tula, angelpack.Hva er en ergonomisk sele da?
Hva er en ergonomisk sele da?

Belte er et midjebelte, ikke hoftebelte. Du bærer mye bedre om du tar beltet lengre opp. Gjerne helt opp under puppene.Jeg bærer med ergobaby, den har vært god hos meg da vekten ikke legges på ryggen men festet er på hoftene.
Prøvde stokke sin, da jeg arvet en. Fikk veldig vondt i ryggen. Feil støtte i ryggen for meg.
Åh, det visste jeg ikke. At den skal sitte så høyt oppe. Har bare hatt den rundt hoftene og det har vært bra.Belte er et midjebelte, ikke hoftebelte. Du bærer mye bedre om du tar beltet lengre opp. Gjerne helt opp under puppene.
Veldig vanlig at folk tror det er et hoftebelte. Selv reklamen for enkelte ergonomiske seler viser jo det..Åh, det visste jeg ikke. At den skal sitte så høyt oppe. Har bare hatt den rundt hoftene og det har vært bra.
Nå er lillemor større og tyngre så kjenner noe på det nå om jeg går lenge.
Og om du går på barnas hus e.l. så vet ikke de heller hvordan en sele bør brukes. (Med mindre du har flaks og treffer en som har satt seg inn i seler).
Jeg skal sette den lengre opp å prøve det ut i dag. Takk for tipsVeldig vanlig at folk tror det er et hoftebelte. Selv reklamen for enkelte ergonomiske seler viser jo det..Og om du går på barnas hus e.l. så vet ikke de heller hvordan en sele bør brukes. (Med mindre du har flaks og treffer en som har satt seg inn i seler).
Det blir et hav av forskjell når selen sitter riktig. Både for deg og barnet![]()