Stoffskifte

Bkno9846530

Flørter med forumet
Hei,
Har dere tatt de første blodprøvene? Jeg har alltid hatt normalt stoffskifte. Målte TSH senest i september som da var på 1,6. Nå er den på 0,17. Hva var deres verdier i svangerskapet? Ser på enkelte nettsider at Hcg kan senke TSH-verdien :nailbiting:

Jeg har lavt stoffskifte fra før av, og må øke dose med 30% så fort jeg blir gravid. Verdien synker og blir for lav hvis jeg ikke øker. Husker ikke hva verdien var sist, men heldigvis var den fin.
Regner med du får oppfølging og eventuelt ble satt på medisin?

Jeg vet ikke hvilke verdier jeg hadde, men jeg fikk lavt stoffskifte som jeg måtte medisneres for i første svangerskap. Det normaliserte seg etter fødsel og var normalt i siste svangerskap 14mnd etter første.

Jeg ble ikke testet for det. Angrer litt nå, da jeg har vært så kald. Hva er symptomene deres på lav TSH?

Jeg ble ikke testet for det. Angrer litt nå, da jeg har vært så kald. Hva er symptomene deres på lav TSH?
Jeg har vært veldig frossen. Har også gått ned 2 kg til tross adekvat matinntak. Trodde dog ikke dette var på grunn av høyt stoffskifte, men graviditeten i seg selv :bored:

Back
Topp