Stoff til barnegardiner

OptimistHoppa

Forumet er livet
*MIA*
Er det noen her som har sydd barnegardiner selv? Hvor har dere i så fall kjøpt stoff? Vi har flyttet til et nytt hus og her er det verandadører på begge barnerommene. Ferdigsydde barnegardiner er sjelden lenger enn 160 cm og jeg sliter med å finne pent/kult stoff å sy gardiner av så tar gjerne i mot tips! Skal sy til både lillesøster og storebror :)

Jeg kjøpte på Jysk før de gikk over til 5-meters pakker.

Vet ikke hvor du bor, men du har Stoff og stil i Oslo og i Drammen. Men du kan også bestille på nett: www.stoffogstil.no

Har sett på nettbutikken og lokal butikk til Jysk, Hansen og Dysvik, Kid og Princess og nettbutikken til Stoff&Stil, men ikke funnet noe jeg liker. Sikkert kresen ;)

Men i dag så jeg litt på stoffpriser og endte med å kjøpe ensfargede ferdigsydde i stedet. Turkis til 2-åringen og ceriserosa til lillesnuppa. Ble fort mange ganger prisen om jeg skulle ha sydd dem selv fant jeg ut...

Takk for tips!

Vet om flere som har kjøpt stoff på ébay :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Princess Interiør har mange stoffer å velge i.
De har lystette gardiner med barnemotiver og så har de ensfargede lystette og brannhemmende stoffer som er anbefalt for barnehager etc :) Mange fine farger.
De kan også sy for deg hvis du ikke ønsker å gjøre det selv :)

Kjøpt masse stoff på etsy.com. Favorittselgeren min heter FabricMade :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp