stoff og stil

Wenche_tutla

Elsker forumet
fekk pakken i dag med  alle tenklige oppskrifter, klarte ikke å løpe fort nok inn på post kontoret så mye har jeg da altså gledet meg [:D]

da jeg kom hjem var d  bare  å sette seg ned  rive  opp pakken, insperasjonen bare kom inn helt utstoppelig . Herlig!

fant ut etter hvert at jeg burde begynne med noe eller så vil jeg aldri få sove i natt med alle den  insperasjonen innsperret hehe

sjekket hva jeg ahdde av  stoff og fant ut at i kveld blir d en veske, stillig - har aldri lagt d før så energien bare steg WOOhooo  GLEDER MEG  tenkte jeg.

begynte  å gjør klar alle delene, men fant ut at noe ikke stemte.
 jupp d  er nemlig ikke bunn deler eller noe med i oppskriften kun front og bak del stoff og stil har  tydligvis hvert litt raske  med bestillingen, sånt skjer. men d  var Utrolig kjedelig å hver  så gira og insperert for så drepe hele humøret med den tabben[:(]

så nå må jeg legge meg skuffet. håper jeg kan  få oppskriften på de siste delene over tlf i morgen sånn at jeg ikke må vente i en uke på å få fullført. hele prosjektet går jo i glemme boken da. *SUkk*

Klage  klage  klage [;)]

Uff...!

Det er jo helt krise...
Hadde det vært meg hadde det hvertfall ikke blitt noe søvn nå...

Back
Topp