Stod opp med feil bein idag

twinanne

Forumet er livet
Svimet av så jeg måtte ringe tannlegen og avlyse timen, opptimisten meg trodde det gikk greit å ta meg en liten tur til tannlegen idag.....men det er jo en grunn for at jeg er sykemeldt da - tydeligvis jeg også burde forstå det nå.....[:o]...noen er kanskje litt treigere enn andre[8D]......jeg avlyste å dra på maling i dag da......hm.......

Har ikke lyst til å være hjemme og inne....så sjedelig.....
og så skal de lage suppe i barnehagen idag...lillegutt skal dit idag og pappan skal på suppe....foreldrene kommer på suppe mellom 1500-1600........
og jeg må bli hjemme.....[&:]

Dagens syte tråd fra meg idag....skal skjerpe meg nå....er litt kvalm også nå...men ikke gravid...ha ha...ganske ironisk eller hva......

Som sagt jeg stod op med det gærne beinet idag, synes synd på dere er nok dere som kommer til å få støyten idag...hjemme alene.......[8D]

Forandra litt i inlegget mitt...

Ikke enkelt dert her med å slappe av. Selv var jeg litt for mye farten etter SA i desember 2007. Det betød at jeg gikk for halv damp hele våren 2008...

så kanskje litt ro og fred er bra å investere i Twinanne! Lykke til med projektet![;)]

Og god bedring.

Det e lov å stå opp me feil bein av og til....
Sikkelig kjedelig å ikkje kunne dra i bhg da.... men det er vell bare sånn det er av og til...
Men du treng jo å slappe av... men ja eg veit det e ikkje så enkelt...

*trøstepå*

Stakar...  du må jo ha mistet ganske mye blod du nå.
Uff, synest synd på deg, Anne! Håper du blir "bra" igjen fort.

Back
Topp