Stockholm

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Jeg og sambo har tenkt oss en liten langhelg til Stockholm om ikke så altfor lenge[:D] Er det noen som har vært der? Er det noe vi bør gjøre eller se når vi først er der? Tenkte jo å kose oss noe voldsomt [8D]

Og så en ting til: Vi tenkte at Eskil kunne være hos foreldrene mine den helga. Han har aldri sovet borte uten en av oss før, og dette blir jo 2-3 netter. Bør han på en måte tilvennes å sove borte uten oss først, en natt av gangen? Erfaringer?

Ja, d er kanskje lurt å ta ei natt først og se hvordan det går. Eskil er også vant til å sove borte i lengre perioder - men ikke uten oss. Har liksom ikke lyst at det skal bli vanskelig for både han og dem når vi ikke er der...

Jeg og snuppa var der rett før jul. Du må iallfall rusle en tur i gamla stan, trange gater med masse spennende butikker ! God tur !

Jeg var der for endel år siden, og anbefaler det som Felice skriver.

Ville nok prøvd ut en natt for å se hvordan det går med at han skal sove et annet sted. Han er jo vant til sin seng, lydene og luktene som er på rommet. Enten så reagerer han ikke, eller så må det noen netter til før han blir vant til det.
Oliver slet veldig hos svigers i påska om nettene, mens nå som vi var i Danmark var det null problem.

Vi var der i August, og hadde en kjempe fin tur [:)]
Som de andre sier; gamla stan, flott sted.
Er mange butikker, hvis du liker å handle. 100 norske kroner er vel 82 svenske tror jeg, så kan være penger å spare...
Grønalund er gøy, der ligger i djurgården, flott område.
Vi kjøpte dagspass til turist båt, og kom oss billig rundt i hele byen. (byen består av 14 øyer) Går hver 15 min og kan velge antall stopp og tiden selv[:)]
Er mange bra spisesteder og utesteder (testet ikke nattelivet, litt vel gravid til det[;)])
Har ingen erfaring med overnatting, men sikkert greit at de har sett hverandre litt ofte før dere reiser, så han ikke blir skeptisk.

God tur, kos dere[:)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Jeg og sambo har tenkt oss en liten langhelg til Stockholm om ikke så altfor lenge[:D] Er det noen som har vært der? Er det noe vi bør gjøre eller se når vi først er der? Tenkte jo å kose oss noe voldsomt [8D]

Og så en ting til: Vi tenkte at Eskil kunne være hos foreldrene mine den helga. Han har aldri sovet borte uten en av oss før, og dette blir jo 2-3 netter. Bør han på en måte tilvennes å sove borte uten oss først, en natt av gangen? Erfaringer?

mener han bør ha noe tilvenning ja.
har vært i stockholm - en fantastisk flott by! gamla stan er veldig koslig[:D]
første gang jeg var der var jeg gravid, falt to ganger og endte opp på Karolinska sjukhus (anbefales om uhellet er ute[:D]) og resten av turen gikk jeg høygravid på krykker så fikk ikke sett så mye[:o]. andre gangen hadde jeg med eldstemann på da to år så det ble mest barne ting som grøna lund div.

men vil absolutt tilbake!

Å, da er gamla stan notert sammens med Grønalund! Har aldri vært der, så var derfor vi fant ut vi skulle reise dit [:D] Takk for tips!

Ja, han er vant me å sove borte, og vant til reisesenga si, sover like godt i den som sprinkelsenga - men om det kommer av at vi har vært med vet jeg ikke. Han er veldig gla i foreldrene mine og søstra mi, så det at han skal være sammen med dem tror jeg vil gå kjempefint. Er eneste natta jeg er litt usikker på. Men skal la han få overnatta der en eller to netter alene før vi drar, sånn at vi vet hvordan det går[:)] Drar jo ikke til Stockholm før i juni ikevel [:)]

Back
Topp