Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig.Det gjorde det naturligvis ikkje![]()
Korleis gjekk det? Kjedelig at tenner som er så naturleg skal vere slik ei plageÅh, kjedelig :S Har sovnet lille også 20.30 i dag.. Spent på å se hvordan natta blir. Vært mange urolige netter i det siste. Men etter han har prøvd å spise opp begge nevene samtidig i dag har jeg en viss følelse av at det kan være tenner..
Det gikk som det måtte. Våknet hver time etter mat klokka 12, sovnet først i 4-tiden da han fikk komme oppi min seng :SKorleis gjekk det? Kjedelig at tenner som er så naturleg skal vere slik ei plage![]()
Såpass.. :/ det er lenge å vere våken om natta :/ slitsomtDet gikk som det måtte. Våknet hver time etter mat klokka 12, sovnet først i 4-tiden da han fikk komme oppi min seng :S
Ja, han sov ca. en time om gangen før han våknet daSåpass.. :/ det er lenge å vere våken om natta :/ slitsomt![]()
Faen så POSunnelig jeg er på deg.Nora tok omstillingen med knusende roHar tatt to netter å få det tilbake til halv sju
Første kveld sovnet hun vel ca halv åtte, neste halv sju-sju, og i går kveld var det halv sju
![]()
Så bra dokke plass billig unnaNora tok omstillingen med knusende roHar tatt to netter å få det tilbake til halv sju
Første kveld sovnet hun vel ca halv åtte, neste halv sju-sju, og i går kveld var det halv sju
![]()
Nikolai fekk ut begge framtenna sine i dag. Så håper det betyr at trenden med seint i seng og oppvåkninger snurJa, jeg er strålende fornøyd med en snuppe som er trøtt på kveldene![]()
Nikolai fekk ut begge framtenna sine i dag. Så håper det betyr at trenden med seint i seng og oppvåkninger snur![]()
Oioi! Hvor mange har han nå? Kan vi få se?Nikolai fekk ut begge framtenna sine i dag. Så håper det betyr at trenden med seint i seng og oppvåkninger snur![]()