Stkking/småkramper i magen, særlig på sidene

Furutre

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Hei! Er det flere som har slike symptomer?

Jeg har mye stikking/småsmerter på siden av magen, i linje med eller litt over navlen.

Da jeg var gravid for ti år siden fant jeg det ikke ut før i uke 12, så jeg er usikker på om det er vanlig så tidlig.

Er det ligamentsmerter du tenker på? Det har jeg allerede! Hvis jeg ligger å hoster/nyser osv, så steller det og stikker i hele området under navelen! Hadde det like tidlig forrige gang som nå

Hei! Er det flere som har slike symptomer?

Jeg har mye stikking/småsmerter på siden av magen, i linje med eller litt over navlen.

Da jeg var gravid for ti år siden fant jeg det ikke ut før i uke 12, så jeg er usikker på om det er vanlig så tidlig.

Dette opplever jeg også av og til, og jeg har blitt fortalt at det er helt normalt :) er 6+0 idag...

Godt å høre at flere har det sånn!
Blir så usikker hele tiden og frykter at alt som gjør litt vondt er tegn på at jeg mister, rart at det er sånn❤

Godt å høre at flere har det sånn!
Blir så usikker hele tiden og frykter at alt som gjør litt vondt er tegn på at jeg mister, rart at det er sånn❤
Jeg er helt lik! Fikk sånne stikkinger nå, og fikk panikk for å jeg miste! Heldigvis er det så mange kunnskapsrike damer her som kan berolige oss:Heartred

Back
Topp