Stjernetegn

Thea31

Forelsket i forumet
Hvilket stjernetegn er dere? Mannen? Barna?

De kommende spirende blir jo juli barn og krepser/ evt løver på slutten av juli.

Jeg og min samboer er begge løver. Min sønn på 7 er kreps (født 4.juli) og ligger an til å bli en kreps til i hus da med termin 19.juli foreløpig. :Heartred

Krepser er jo skikkelig følelsesbomber!! Spennende med stjernetegn syntes jeg :D

Jeg er og eldste datter er fiskene, samboer er vekten, yngste her er også født 4. juli og er kreps :Heartpink Blir spennende å se om det blir løve eller kreps denne gangen. Termin er 24/25 juli, men har aldri gått helt til termindato tidligere.:D

Jeg er tvilling, samboer er skytten, datteren vår er løven :) Jeg vil tro mageboeren vil bli krepsen da termin er 12 juli :)

Jeg og datter er steinbukker, mannen er kreps og hvis alt går etter planen blir dette også en kreps :)

Oi. Eh. Jeg er skorpionen og eldste dattera er vel tyren.. resten må googles :p

Mellomste er krepsen; det er det spiren ligger an til å bli også. Mini er vekten. Gubben er vannmann.

Jeg er kreps, datra vår er kreps og den lille i magen blir kreps. Mannen er vannmann :)

Jeg er vannmann, jenta vår er vannmann og mannen er skytten :happy: Spiren blir vell kreps!

Jet er født i fiskene, mannen er vannmann. Eldste er kreps og lillesøster er vekten. Ser ut til at det blir enda en kreps, så det kan bli spennende

Jeg og mellomste sønn er vannmenn, mannen og eldste sønn er tyr og minstemann er steinbukk :-) Siste ligger jo an til å bli kreps!

Mannen er vannmann, jeg er skorpion. Vi har en jomfru, en steinbukk, en vekt og siste nå blir mest sannsynlig løve. En livlig gjeng :woot:

Jeg er vannmannen, mannen er skorpionen. Vesla står mellom vekten og jomfruen, bursdag 23.09, noen plasser sier det vekten, og noen steder sier jomfruen, så aner ikke.

Back
Topp