Stjernetegn

Shauri

Forumet er livet
VIP
Har dere troen på slikt? Jeg har ikke satt meg så mye inn i det - men tror det ligger noe i det. Ei jeg studerte sammen med spurte meg 5 dager etter hun møtte meg om jeg var Løve.. og det stemmer godt det.. :P så jeg må være klassisk Løve.

Mannen min er Jomfru, Daniel er Vekt og Alexander er Skytte.

Ja, jeg tror helt klart på sånt;)
Jeg er fisk, men ikke en typisk dagdrømmende fisk, men er veldig kreativ av meg;) Mathea er løve og hun er en typisk løve som har orden i tingene og elsker oppmerksomhet:D Neline er skytten og det stemmer veldig godt på henne. Hu er full av energi og alt skal oppdages og utforskes:D Emmeth er født i jomfuen tegn, stmmer også veldig godt på han. Han er veldig rolig av seg(enn så lenge) Sto også at jomfru barna er de barna med mye allergier, kolikk og mageknip. Så det stemmer jo også:) Om det er tilfeldigheter eller ikke, det vet jeg ikke, men MYE stemmer. Sambo er også fisk og han er en typisk fisk, lever mye i sin egen lille verden;)

Jeg vet ikke helt hva jeg tror, åpen for alt:-)

Jeg er tyr, mannen løve og Anette er jomfruen:-)

Hehe det stemte veldig på søstra mi, men ikke på nasse:-)

Daniel passer både som jomfru og som vekt fant jeg ut. Hadde han kommet til termin hadde han jo vært jomfru.
Jeg er på grensen mellom løve og jomfru selv, og begge to passer meg.

Tyren passer veldig godt på meg, jeg er veldig rolig, langsom, matglad, tålmodig og glad person:-)
Meeen tendens til å legge på seg på grunn av den langsomheten passer også veldig bra hehe.

Kan veldig lite om slikt jeg :-p

Jeg også tror litt på det der.. kom i prat med ei dame en gang og vi snakka om mennene våre, deres nykker, og det viste seg at de var utrolig like. Vi lo og fullførte nærmest hverandres setninger. Viste seg at begge karene var Løve, så det ligger kanskje noe i det?
Selv er jeg Vannmann og skal visst passe godt sammen med en Løve. Flaks!!;)

Jeg passer ikke sammen med mannen i følge astrologien, det stemmer ikke da:-)

Jeg har ikke noe tro på ukeblad-astrologi, men har tro på at de ulike stjernetegnene har sine utpregede personlighetstrekk, uten at det helt kan forklares hvorfor det er slik.

Jeg er en klar Steinbukk, min kjære er løve, og barna mine er vekt begge to.

Jeg passer ikke sammen med mannen i følge astrologien, det stemmer ikke da:-)

Det gjør visst ikke jeg heller.Er visst total kræsj i følge astrologien.Men vi har nå hatt det fint i 12,5 år,så det stemmer ikke her heller:-)

Men,jeg har litt troa på sånt likevel,da.Jeg lo litt når jeg leste om jomfru-barna for jeg er jomfru selv,og er intolerant for både egg,melk og hvete,hehe:-)Håper ikke snuppa får det samme,da!!

Back
Topp