Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Håper det gikk bra med deg på eksamen idag!
Har tenkt på deg, og krysset alt jeg har. Regner med at du klarte det lett som bare det!
Hvis du ikke vil svare på hvordan det gikk, forstår jeg det!
Du kan uansett være fornøyd med deg selv, for regner med at tankene dine er mye på den lille, så bra gjort at du har klart å konsentrere deg med lesing osv.!
ååå - lykkelig med barn!! Du er jo bare SØTEST da! Egen tråd og greier. DU er fin! Eksamen gikk faktisk sånn helt ok, takket være lykkeønskninger fra deg. Hihi. <3 Verken en a´er i sikte eller stryk. Og da er jeg fornøyd for dette er den jeg har grua meg mest til noengang.. Og jeg kan LOVE deg at eksamenstida har bestått av MYE babytanker og lesing. Herlig og, men litt fortvilende og. Hehe.. Nå skal denne dagen NYTES med baking av pizzasnurrer med 3 åringen min og mye lek før jeg begynner på neste eksamen imorgen. Ikke vitsi å begynne før, har sovet 2 timer nå og er fullstendig tappet av krefter. Nå nærmer legetimen imorgen seg med stormskritt og jeg er enda nærmere juleferie. Woppiiidooo! :*
Selvfølgelig måtte du få en egen tråd!
Og så bra at det så bra med deg! Hvem trenger vel toppkarakter når man skal bli mamma!? Det viktigste er jo at du står. Ett skritt nærmere fullført utdannelse da jo! Hurra!
Det hørtes veldig koselig ut med baking! Gleder meg til å starte på julebaksten med min også, det er jo så koselig!
Og pizzasnurrer er godt. Bak noen ekstra, og legg i fryseren, så du har du lett mat når du brått får lyst på. Hi hi.
Skal du til legen imorgen? Første kontroll? Så utrolig spennende!
Jeg bestilte time til jordmor idag, men den er ikke før i desember. Føles som en evighet.
Men tiden går vel fortere når man begynner i jobb igjen!
Ja legen imorgeN! Tett oppfølging pga tidligere svangerskap utenfor livmor. betryggende!
Hihi ja har laga dobbel deig, alltid godt å ha endel i fryseren. Venter bare på at min kjære skal komme hjem fra jobb med pizzaost tomt for vanlig ost og her i eksamenstida!! Krise!! Blir storhandel i ettermiddag mååå huske innom apotek å kjøpe urinprøve glass. (jeg tror at viss jeg skriver det her så husker jeg det haha).. Hva er dine planer idag da?