Stjerner??

mai__baby08

Glad i forumet
Den siste uka har jeg begynt å se stjerner... noen som opplever det samme og vet hva det kan komme av? Er i uke 35

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kanskje for lite væske ? Drikker du masse vann nå som det er så varmt?

Den siste uka har jeg begynt å se stjerner... noen som opplever det samme og vet hva det kan komme av? Er i uke 35

Flimring og plager med synet kan være tegn til svangerskapsforgiftning

Kan komme av høyt blodtrykk. Tror det lønner seg å ta kontakt med jm eller lege og få sjekket bt og urin for å utelukke svangerskapsforgiftning.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

jeg har hatt det di siste dagene. misstenker også at bt er noe høyt. var 148/85 sist kontroll.. men nå om dagen er det akkurat som jeg har hjertebank store deler av dagen. akkurat som hjerte hoppet ut av brystkassa.. og da snakker jeg om hvilepulsen.. for er like ille enda jeg sitter og ikke gjør noen ting..

Jeg drikker masse vann.. har også slitet noe ille med kløe på begge sidene av magen+ryggen... og nå ser jeg stjerner ganske ofte...har for lav blodtrykk... noe sammenheng her el?

Jeg drikker masse vann.. har også slitet noe ille med kløe på begge sidene av magen+ryggen... og nå ser jeg stjerner ganske ofte...har for lav blodtrykk... noe sammenheng her el?

kløe på magen kan komme av at huden blir strekt og at det snart kan komme noen strekkmerker..

Har klødd 3-4 uker nå...men ikke noe strekkmerker enda... klør som regel bare på natta...

Har klødd 3-4 uker nå...men ikke noe strekkmerker enda... klør som regel bare på natta...

jeg er ikke noe lege. men trur fortsatt det er pga huden strekker seg :) er veldig vanlig å klø på magen når man er preggers ;)

Ja skjønner godt hva du mener...men har ikke skjedd sånn med de 2 første svangerskapene... klør liksom ikke forand på magen..bare på sidene...strekkmerker kommer jo forand magen gjør de ikke? får se hva blodprøvene mine viser. Var å tok noe blodprøver nå

Ja skjønner godt hva du mener...men har ikke skjedd sånn med de 2 første svangerskapene... klør liksom ikke forand på magen..bare på sidene...strekkmerker kommer jo forand magen gjør de ikke? får se hva blodprøvene mine viser. Var å tok noe blodprøver nå

mange som får strekkmerker på sidene og. håper blodprøvene er fine :)

jeg får det vis jeg dusjer veldig varmt :p

Sniker fra oktober:) jeg ser stjerner stadig vekk og blir lett svimmel, jeg har lavt blodtrykk.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp