stjernekikker

Dillå

Simen kom til verden 6. mai <3
Har vært på kontroll hos jordmor nå og fikk beskjed om at babyen har så og si festet hodet og at han er stjernekikker. Fikk beskjed om å bruke påsken på å slappe av og krabbe på gulvet da det skulle få han til å vende seg rett vei :p er i uke 38 + 2 og andregangs fødende. Noen andre som vet at de har en stjernekikker i magen?

Jeg har ikke en stjernekikker i magen nå, ei på tvers og har fått samme oppfordring for å få ho til å snu seg. :-P
Min førstemann var stjernekikker, men det var ikke noe vi visste før pressriene var i gang og han ikke kom ut. Han hadde ikke rotert som han skulle, men roterte ferdig i bekkenet da han fikk sugekoppen på hode.

Bare til å sette i gang å krabbe da :p godt eg har ei 2 åring å leke med ;)

Hadde jeg vært litt mer bevegelig så. :-P Men står på knærne i senga da....hehe... Eller ligge på ryggen med beina oppetter veggen, det kunne visst også funke.

Nesten akrobatikk på høyt nivå ;-) alt for å slippe å snu babyen under fødsel hvertfall :-)

Er glad ingen ser meg...Hehehe... Ser nok ikke veldig lurt ut; str. hval og prøver på ulike krumspring! :-P
Her blir det kanskje ytre vending eller keisersnitt hvis ho ikke snur seg, men ser dårlig ut....

Lillesøsteren min var stjernekikker ( og 5 kilo tung), og fødselen gikk veldig greit. Kan man ikke føde stjernekikkere lengre?

Jo, men de vil helst ha de ut med ansiktet ned sa JM. Kommer lettere ut da :-) bror min og var stjernekikker og han snudde de under fødselen.

Back
Topp