Stjernefrø sin ivf vei

Så deilig med bankende hjerte alså! Går det opp for deg at du skal bli mamma ?:)
 
Wow, for en hyggelig dagbok å lese! Gratulerer med graviditeten :love017
Hva var disse magiske greiene du bestilte på iHerb da? Tror jeg må skaffe meg det samme! :D
 
Wow, for en hyggelig dagbok å lese! Gratulerer med graviditeten :love017
Hva var disse magiske greiene du bestilte på iHerb da? Tror jeg må skaffe meg det samme! :D
Takk for det :happy: jeg kjøpte bare Q10 + multivitaminer :p
 
Tul nr 2, satt tilbake til 8+4 så nå har jeg den opprinnelige menstermin igjen :) i dag fikk høre hjerte slå skikkelig fort, bevegelse fikk jeg også sett :Heartred ny tul om to uker!
 

Vedlegg

  • _20190827_082945.JPG
    _20190827_082945.JPG
    30,6 KB · Visninger: 85
Tul nr 2, satt tilbake til 8+4 så nå har jeg den opprinnelige menstermin igjen :) i dag fikk høre hjerte slå skikkelig fort, bevegelse fikk jeg også sett :Heartred ny tul om to uker!

Ååh, sjekk den lille bamsemumsen da❤️❤️
 
:Heartred var så godt å se at det fortsatt var liv, jeg som har vært så bekymret de siste dagene! Når skal du på tul igjen? :)

Ser den❤️ Ikke før om to uker og to dager! Det går ikke, jeg MÅ ha en før! Skal til JM imorra, og skal spørre om hu kan ta meg inn så fort som mulig for en sjekk! Hu er en av to som tar UL på sykehuset! Kvalmen er bedre nå, og mangelen på andre symptomer gjør at jeg stresser litt kjenner jeg!
 
Ser den❤️ Ikke før om to uker og to dager! Det går ikke, jeg MÅ ha en før! Skal til JM imorra, og skal spørre om hu kan ta meg inn så fort som mulig for en sjekk! Hu er en av to som tar UL på sykehuset! Kvalmen er bedre nå, og mangelen på andre symptomer gjør at jeg stresser litt kjenner jeg!
Lenge til! Skjønner du vil ha en til før den tiden :)
 
I dag er jeg hele 11+2 eller 11+5 (etter siste tul). Jeg er sikkert den eneste som synes tiden går fort :hilarious:
Forrige mandag var jeg å fikk sett lille som sprella rundt. Hjerte slo 177 slag i minuttet og alle mål var fine :Heartred det begynner endelig å gå opp for meg at jeg er gravid.
 
Back
Topp