Stjernefrø sin ivf vei

Så kjekt å lese dagboken din!:) Nå kjenner jeg på et håp om at det SKAL ordne seg for meg og min samboer også :)
Gratulerer så mye med graviditeten :Heartred
Jeg trodde virkelig ikke det var håp etter et avbrutt forsøk, men det er faktisk et håp for alle :Heartred tusen takk for det :)
 
Glemmer litt av denne her dagboken.. Føler ikke jeg hører hjemme her på assistert heller lenger.

Jeg er hvertfall innom for å si at alt går fint, jeg er kommet til uke 16 og i dag på ultralyd fikk vi se en liten gutt :Heartblue han spreller og koser seg der inne. Håper jeg snart vil merke noen bevegelser også :)
 

Vedlegg

  • _20191014_154622.JPG
    _20191014_154622.JPG
    38,7 KB · Visninger: 89
Glemmer litt av denne her dagboken.. Føler ikke jeg hører hjemme her på assistert heller lenger.

Jeg er hvertfall innom for å si at alt går fint, jeg er kommet til uke 16 og i dag på ultralyd fikk vi se en liten gutt :Heartblue han spreller og koser seg der inne. Håper jeg snart vil merke noen bevegelser også :)

ååh, så gøy at du også får gutt:Heartblue:Heartblue hurra!!!
 
Ja, det blir spennende :Heartblue hvordan går det med deg?

joda, det går ganske bra! Skulle ønske jeg kjente liv! Trodde jeg kjente litt for noen uker siden, men har ikke kjent noe mer! Hater denne fasen hvor formen er fin, men man ikke kjenner noe! Men bare en uke igjen til OUL❤️ Med deg??
 
joda, det går ganske bra! Skulle ønske jeg kjente liv! Trodde jeg kjente litt for noen uker siden, men har ikke kjent noe mer! Hater denne fasen hvor formen er fin, men man ikke kjenner noe! Men bare en uke igjen til OUL❤️ Med deg??
Så bra! Det blir spennende med OUL, jeg har fortsatt to uker igjen til det. Det går tregt :p Det går greit, jeg sliter en del med ryggen så er 50% sykemeldt men ellers er formen fin!
 
En liten oppdatering! Jeg er allerede kommet til uke 27+0, tiden flyr virkelig avgårde. Lillegutt sparker og koser seg inni magen :Heartblue Nå er det straks bare 3 mnd igjen til termin. Vi skal igang med å male barnerommet nå i januar å jeg gleder meg til å få det ferdig slik at jeg kan innrede det skikkelig:)
 
Gratulerer så mye! ❤️ Og så bra at du ikke ble veldig skremt av at det litt dramatisk. Glad for å høre at det gikk bra med begge to! Nyt våren nå da ;)
 
Gratulerer så mye med lille gutten❤️
 
Back
Topp