Stjernefrø sin ivf vei

Stjernefrø

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
♡Julekulene 2021♡
Hei!

Etter prøving siden 2016 har vi havnet inn på assistert befruktning.

Jeg er 28 år, det samme er mannen. Det nærmeste vi kommer barn nå er vår firbeinte Jack Russell tispe på 5 år. Hun er en stor trøst i vår verden som barnløs:Heartred

I fra oktober 2016 og frem til januar 2019 har jeg vært gravid to ganger.
November/desember 2017: svangerskap utenfor livmoren. Opererte bort den høyre egglederen.
Desember 2018: kjemisk


IVF #1 lang protokoll april/mai 2019
Synarela, Gonal-F, Ovitrelle og Lutinus

10 egg ut. AVBRUTT - INGEN BEFRUKTNING
 
Last edited:
Så spennende :) jeg følger deg gjerne!
Har en datter som satt på første ivf forsøk :Heartred
Håper dere kommer raskt i mål :)
 
Så spennende :) jeg følger deg gjerne!
Har en datter som satt på første ivf forsøk :Heartred
Håper dere kommer raskt i mål :)
Så gøy at du vil følge meg! Vi får krysse fingrene for at alt går fint og at det ikke tar for lang tid :happy:
 
1 dag til første spray dag!!
Hvor har alle dagene blitt av? :p dagene har virkelig gått fort, satser på at resten av dagene med spray og sprøyter også flyr.

Er det forresten vanlig med sjekk før man begynner med sprøyter? Jeg skal ikke ha det men synes å ha lest at andre har hatt det :)
 
1 dag til første spray dag!!
Hvor har alle dagene blitt av? :p dagene har virkelig gått fort, satser på at resten av dagene med spray og sprøyter også flyr.

Er det forresten vanlig med sjekk før man begynner med sprøyter? Jeg skal ikke ha det men synes å ha lest at andre har hatt det :)
Tror det er vanlig med sjekk før sprøyter, jeg hadde det og det stod i planen fra sykehuset også.
 
Okei, kanskje jeg må ringe å spørre de da. Står ingenting om det på planen min.

Det spørs egentlig, det kommer veldig an på klinikken. Riksen har kun sjekk før første spøryterunde for eksempel.
 
Starte opp i morgen allerede! Det er jo kjempe bra :D
 
1 dag til første spray dag!!
Hvor har alle dagene blitt av? :p dagene har virkelig gått fort, satser på at resten av dagene med spray og sprøyter også flyr.

Er det forresten vanlig med sjekk før man begynner med sprøyter? Jeg skal ikke ha det men synes å ha lest at andre har hatt det :)

Jeg har ikke hatt sjekk før sprøytestart. Første kontroll var ikke før etter ca en uke på sprøyter, så det er ikke alle som har det :)
 
Det spørs egentlig, det kommer veldig an på klinikken. Riksen har kun sjekk før første spøryterunde for eksempel.
Kan godt hende jeg ikke skal på kontroll og, beste er nok å høre med sykepleieren:)
 
Jeg har ikke hatt sjekk før sprøytestart. Første kontroll var ikke før etter ca en uke på sprøyter, så det er ikke alle som har det :)
Jeg skal også ha sjekk etter 1 uke på sprøyter og oppsatt uttak uka etterpå:)
 
Har gått så utrolig fort dette her!! Blir spennende ;) hvordan går det med deg og sprøytene?

Jeg er enda på piller :p Skal ta progynova frem til 30/04 og starter med sprøyter den 01/05 :)
 
Så gøy at du endelig er igang!☆
 
Back
Topp