Stjernedryss fra sjarmtroll

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som har det å fungerer det? Hvordan bruker dere den ? Å hvor gammel er barnet?

hva er det ? :P

Vi har.. fungerer fint på hun på 4.5 hun lyser opp hver gang hun får sette på smilefjes..
Men hva skjer de gangene hun ikke får? Er så redd det skal bli nederlag på nederlag å at hun får dårlig selvtillit.

Kan du si litt om hvordan dere gjør det i praksis? "Truer" dere med at om hun ikke fjør det blir det ingen stjerne eller ber dere henne gjøre en ting å så sier fks "nå får du en stjerne

Vi har men brukte den bare noen mnd før den ble lagt bort

Men hva skjer de gangene hun ikke får? Er så redd det skal bli nederlag på nederlag å at hun får dårlig selvtillit.

Kan du si litt om hvordan dere gjør det i praksis? "Truer" dere med at om hun ikke fjør det blir det ingen stjerne eller ber dere henne gjøre en ting å så sier fks "nå får du en stjerne

Hun får hver dag.. enten gul, grønn eller rød.. grønt er sånn halvveis smilefjes.. sjeldent hun får røde, men får hun det, så lærer hun til neste dag.. Hun er veldig glad i tavlen sin.."nå var jeg flink å spise opp maten min mamma, da får jeg gult smilefjes" :)

Back
Topp