Stjernebebis

Noe jeg har gått glipp av?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ingen bebi her nei! Ikke skjedd noe som helst siden i går. Bare sovet godt (det et jo bra, samle krefter), men skulle heller sett at rier startet sv seg selv.

Drar på sykehuset om et par timer for igangsetting. Oppdateringer vil nok bli heller sporadiske, så ikke bli bekymret om det tar lang tid mellom hver gang jeg skriver noe!

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Noe jeg har gått glipp av?

Dette har skjedd:
Var på kontroll i går. Legen tilbød å sjekke modning og strippe. Var bare plass til en finger, men fikk til å dra litt i cervix alikevel. I forbindelse med dette går vannet, ikke mye, men "gått er gått". Legen var usikker siden det ikke var då mye, så tok en stix for å verifisere om det var fostervann: positiv. Så da var deg bare å dra hjem og vente på rier. Skulle komme på en ctg på sykehuset på kvelden. Dagen gikk uten rier (litt kynnere, men det har jeg jo til vanlig også ) , ctg var normal, bebi hadde det bra, men ikkeno rier, bare stille kynnere. Dro hjem og la meg til å sove.
Nix rier, har ikke kommet så mye mere vann heller....

Så nå blir det sykehuset igjen for å bli satt i gang.

Lykke til:)

termin 21.07.2013

Lykke til!!!!

Lykke til!!! :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til!! Tenk, snart har du en deilig liten baby i armene!!!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Lykke til!

Lykke til :)

Tusen takk for alle lykkeønskninger!!
Må desverre meddele at fremdriften er dårlig.... Fått tilsammen tre modningstabletter i dag, men har ikke skjedd noe som helst med livmorhalsen, fortsatt bare plass til en finger der... Ingen rier..... Og ikke så mye mere fostervann som har kommet.

Det ble vurdert å ta "resten" av vannet i stad (har nok gått hull bare på en hinne, og det på en annen plass enn nederst). Det lot seg vanskelig/ikke gjøre, fordi cervix ligger så langt opp, og dessuten har så liten åpning og er lite moden..... Så da er det bare å legge seg og håpe det skjer mer med modningstabletter ila natta.....
Heldigvis er formen fin, både til meg og bebis!!! Så tror jeg får sove i natt også.... Nå kan jeg like gjerne vente til i morgen med å få han ut!

Back
Topp