Stjerne mix.. å store sjokoladeplater!

**Lykke**

Gift med forumet
Hvor måtte de lage sur stjernemix!? Den er så forferdelig god! ååh! [:'(] Å så er det tilbud på ALLE store sjokolade plater på ICA.. 19.90! FADER!

Dette står ikke i stil med zumbatreningen! [8D] Hvorfor er de SÅ vanskelig å holde seg? Er det bare jeg som er SÅÅ svak!?

Langt i fra!! Jeg har spist opp en hel stor sjokolade på to dager nå[8|]
Alt for mye søtbehov....

jeg må bare få skryte av at jeg har TO pakker me oreo kjeks i skapet som har ligget siden fredag, har ikke rørt de!!! :o
sigler hver gang jeg åpner skapet........... :P

ORIGINAL: krogenbaby

jeg må bare få skryte av at jeg har TO pakker me oreo kjeks i skapet som har ligget siden fredag, har ikke rørt de!!! :o

du er flink!!

flink du er!!
Jeg kan ikke ha noe i hus, for da forsvinner det av en eller annen grunn rett i gapet mitt[:D][:D] Sikkert fordi jeg er Bergenser!! Vi er jo kjent for å være stor i skjæften[:D][:D] he he

Nei du er ikke alene! Jeg og sambo skulle kose oss med dots og melk i går. Endte opp med at jeg spisre opp halve helt alene... Han spiste 2 stykk og ville ikke ha mer. Jeg derimot bare spiser til jeg blir kvalm[:'(]

ORIGINAL: krogenbaby

Sign. denne. De har ligget i skapet i snart en uke[:D] kjempestolt av meg selv[:D][:D]

ORIGINAL: IdaTh*

Hvor måtte de lage sur stjernemix!? Den er så forferdelig god! ååh! [:'(] Å så er det tilbud på ALLE store sjokolade plater på ICA.. 19.90! FADER!

Dette står ikke i stil med zumbatreningen! [8D] Hvorfor er de SÅ vanskelig å holde seg? Er det bare jeg som er SÅÅ svak!?

jeg røk på 2 plater i dag[8D] walters mandler og kvikk lunsj...
lenge leve tilbud[&:]

Jeg er syk om dagen, kjempevondt i halsen og det eneste som funker på meg da er å suge på stratos [:D] Så min kjære kom hjem med FEM store plater første dagen jeg var syk... God han da, men vanskelig å beherske seg ja.. blir vel en plate om dagen ja..

Godt det ikke bare er meg!! [:D]

tilbud på smågodt på obs.. gjett hvem som kjøpte diiiger pose?  [8D][8D]

ORIGINAL: mamman til Lea

Nettopp bøtta nedpå en halv av den nye kvikk lunchen....shit, det gikk ned på høykant.. [X(]

haha.. sitter med den nå jeg [:-]

svak svak for goodis!!! du er ikke alene! uff lurer på hvor det skal ende!!

Det er din feil at jeg måtte dit å handle i dag ja!!!!![:)]

Back
Topp