Stjeling av hotmailkonto!

Mamman t Ove Leander

Elsker forumet
Noen har overtatt e-mailen min på hotmail...
Husker noen skrev om det her tideligere i uka,men finner det ikke igjen!
Kan noen fortelle meg hva dere gjorde for å ordne opp i det??

Dytte...noen som kan hjelpe?

Ja,det er mange om dagen skjønner jeg...det var svogeren min som ringte å sa han hadde fått mail fra meg[&:]
Dytter litt på så kanskje noen kan hjelpe meg å finne ut hva jeg skal gjøre!

Det var ABSOLUTTPink som opplevde det her nå i uka. Hun tok kontakt med kundeservice tror jeg?[8|] Send henne en PM!

ORIGINAL: Mamman t Ove Leander

Ja,det er mange om dagen skjønner jeg...det var svogeren min som ringte å sa han hadde fått mail fra meg[&:]
Dytter litt på så kanskje noen kan hjelpe meg å finne ut hva jeg skal gjøre!

Det at han har fått mail fra deg kan like godt være et virus.
Får du logga inn på kontoen? I såfall logg inn og skift passord, det er første bud.

Nei,jeg får ikke logga inn og ikke stemmer kontrollspørsmålet,så da skjønte jeg jo hva som var skjedd[&:]
Takk AbsoluttPink[:)] skal kontakte de med en gang[:)]

ORIGINAL: Mamman t Ove Leander

Nei,jeg får ikke logga inn og ikke stemmer kontrollspørsmålet,så da skjønte jeg jo hva som var skjedd[&:]
Takk AbsoluttPink[:)] skal kontakte de med en gang[:)]

bare hyggelig[:)]

Jeg var på fest å går....så får jeg melding av ei veninne om at hun har fått en mail av meg på engelsk om at jeg trengte penger[&:]Og engelsk adresse osv... Jeg skjønte ingenting... Da jeg kom hjem i natt fikk jeg ikke logget på msn eller noenting. Samboer sa jeg hadde blitt hacket...

Skjønner ingenting her nå,har opprettet ny mail men nå funker ikke det heller..[&:]

Hva gjør jeg?

Sambo mener at det er ett virus som sperrer hotmailkontoen fra maskinen. Så det kan sikkert være lurt å ta en sjekk av pcen i tillegg.

Dette har skjedd meg også.
Er ikke virus men et svindel forsøk.
Om det skjer noen andre så kontakt kundeservice på linken som er i innlegget høyere opp.

De hjelper til, og var ganske kjappe faktisk.. Ble utrolig imponert over god og rask service fra dem.[:D]

Back
Topp