Stjeler dere klær fra andre barn i barnehagen?

Nei, det har jeg aldri gjort!

Men tror jeg har blitt frastjålet endel i fjor vinter.. var i alle fall masse tøy som forsvant.. og har aldri dukket opp igjen..

Vet om andre foreldre i barnehagen so har "mistet" både sko og vinterdresser....

Vi er overbevist om at noen stjeler... hvem mister en hel vinterdress lissom?

HÆ? herregud, nei har aldri vurdert det ei gang, aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det...

det får da være grenser!!

Nei, så frekk er jeg ikke !

Har hendt jeg har fått med meg feil hjem, da har jeg gitt de tilbake dagen etter og gitt beskjed til de ansatte i bhg :) 

Nei, det har jeg aldri gjort!
Hos oss forsvinner det gummistøvler(hele par) hele tiden.....det er jo heller ikke noe som bare forsvinner lissom.

Nei det er så lavmål at jeg kan ikke få sagt det.
Hadde jeg sett noen gjort det så hadde jeg skjelt dem ut og anmeldt dem.
Har aldri opplevd at noe har blitt stjålet i barnehagen, og har heller aldri vært frista til å stjele noe fra andre.
Liten barnehage da, mindre enn 10 barn.

Nei, det har jeg ikke gjort, men vårt har blitt tatt også har de andre som har tatt klærne merket de med dems navn, selvom vårt sto der. Blir så pist. Fant heldigvis klærne igjen og sa ifra til barnehgen. Grrrr! Synes det rett og slett er frekt! Har ikke ræva full av penger, så andre kan forsyne seg av mine barns klær

Nei det hadde jeg aldri gjort!!

Men vi ble frastjålet en sydvest.. vi fant den på plassen til en annen, hvor de hadde tusjet over navnet hans med svart tusj og skrevet navnet på sitt barn i den! Vi og alle de ansatte så tydelig at det stod gutten vår sitt navn i den.. .. blei en smule pisst da ja..

haha nei! For et spørsmål..
Men da vi dro på ferie i sommer hadde vi fått med oss to like regntrekk til vogna til mini hjem. Merket det ikke før en uke ut i ferien og bhgen var stengt i tre uker til. Leverte det ikke før bhgen åpnet igjen da vi ikke visste hvem som eide det.. Kunne sikkert ha gjort en innsats for å finne det ut, men orket rett og slett ikke stresse med det. Var ikke vi som hadde lagt to regntrekk i vogna..

Har heller aldri opplevd å miste noe.. Kun en gang i vinter da et par votter forsvant en stund, men det var vår feil da det var en annen gutt som hadde like og vi hadde glemt å merke våre. De kom også til rette da jeg så vottene i kurven til den andre gutten og spurte om det kunne være mini sine.

Nei, det har jeg aldri gjort og kunne jeg aldri gjort. Jeg har heller aldri tatt med meg noe hjem ved en feil eller lignende.

De ansatte i barnehagen har kledd på jenta mi feil klær en gang, men da vasket jeg bare klærne og hadde det med igjen dagen etter og ga beskjed.

Nei, såklart ikke.

Og så må jeg nesten bare kommentere det at folk stjeler, tusjer over og skriver sitt barns navn i : De kan ikke være særlig oppegående når barnet går på samme avdeling/barnehage.............? 

Men siden det er så mange barn som får frastjålet ting så må det jo være noen som stjeler. Tør de ikke innrømme det anonymt engang?
Tviler på at det bare er ærlige mennesker her inne

Nei ærlig talt!!

Jeg får dårlig samvittighet bare J har måttet låne klær de har liggende i barnehagen..
Syns det er fullstendig lavmål å stjele fra andre barnefamilier - er det virkelig noen som gjør det bevisst? I en barnehage?! Wow..

Nei! Sånt gjør man bare ikke.. Men lillemor har mistet ei helt ny regnbukse.. Den kom aldri tilbake.. Og jeg vet at barn på basen har mistet dresser og en del andre klær...

Nei selvfølgelig gjør jeg ikke det da..

Hvordan har folk samvittighet til å gjøre sånne ting??

Back
Topp