Stjal pingvin babyer

Fatter f ikke hvorfor de ikke bare kan si ifra hvor de har gjort av dem?! Syns de bør få fengselsstraff for dette!!

De har allerede blitt tatt for det, hvorfor ikke prøve å ordne opp etter seg??
Om ikke de får fengselsstraff (noe jeg frykter at de ikke får, det ville jo vert typisk) så bør de iallefall bli utvist fra skolen og ikke få mulighet til å ta eksamen. De kan ikke komme ustraffet fra dett!!!

Begriper ikke at noen kan mene dette er en morsom/grei ting å gjøre! Når de først har blitt tatt, kan jeg ikke forstå hvorfor de ikke forteller hva som skjedde med dem. Stakkars dyr!

Det er helt ubegripelig når de først innrømmer å ha tatt dem at de ikke sier noe om hvor de er. Det gjør at jeg tenker at de ikke har behandlet dem noe bra...

Det er helt ubegripelig når de først innrømmer å ha tatt dem at de ikke sier noe om hvor de er. Det gjør at jeg tenker at de ikke har behandlet dem noe bra...

Huff det har jeg ikke tenkt på, at de muligens har skadet de og (de har jo skadet de i utgangspunkt og...)

De har allerede blitt tatt for det, hvorfor ikke prøve å ordne opp etter seg??
Om ikke de får fengselsstraff (noe jeg frykter at de ikke får, det ville jo vert typisk) så bør de iallefall bli utvist fra skolen og ikke få mulighet til å ta eksamen. De kan ikke komme ustraffet fra dett!!!

Er de ikke interesserte i at de stakkars dyra skal få overleve? Jeg gråter inni meg mtp de stakkars pingvinene :'(

Hadde mitt barn gjort noe sånt, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort..!

Altså... Hvor får man sånne ideer fra?

Jeg blir drit forbanna!

Jeg stemmer for utvisning fra skolen så de ikke får tatt eksamen. Helst skulle jeg sett at de fikk en fengselstraff, eller i værste fall en saftig bot.

Men hvis de ikke får tatt eksamen så blir de jo russ igjen neste år... Det er jo ikke heldig... He he... :D

Håper di blir levert tilbake.... Skjønner virkelig ikke poenget......

Back
Topp