Stive fingre, vann i kroppen?

Mia_mini

Elsker forumet
De siste dagene har jeg kjent veldig mye stivhet i fingrene mine.
Jeg kan ikke se på de eller ellers på kroppen at det har samlet seg noe vann.. Men lurer på om det kanskje kan være starten på det.

Det er litt samme følelsen som når man har blitt kaldt på fingrene og de hovner litt opp før de blir varme igjen.

Noen andre som opplever dette?

Jeg har merket at fingrene på den éne hånda er stive akkurat når jeg våkner men aldri ellers. Jeg har ikke lagt merke til at jeg har noe særlig vann i kroppen men jeg regner jo med at det er derfor.

Har det litt sånn jeg også , spesielt om morgenen. Kjennes ut som jeg har ligget på de hele natta [emoji85]
Måtte ta av meg ringene mine her om dagen og fikk de så vidt av. Vanligvis må jeg passe på så de ikke plutselig detter av [emoji28]

Ja, det er nok pga litt vann i kroppen. Jeg har heller ikke noe mye vann, det vises akkurat bittelitt på leggene. Men selv om det ikke vises på fingrene kjennes det ut som jeg har på meg en litt trang hanske.. Jeg testet med en ring som vanligvis passer, og den var litt liten nå.

Jeg har hatt vondt i fingrene, samt at de er veldig stive om morgenen, en stund nå. Her er det carpal tunnel syndrom. Det blir nok ikke bedre før etter fødselen.

Jeg har også hatt dette den siste uken. Også i tærne mine. Antar de er vann i kroppen bare.

Jeg har hatt stive fingre ganske lenge nå, og det er pga vann :) Har ikke så mye vann i resten av kroppen.

Det kan tyde på væske i kroppen. Jeg merker vann i kroppen slik. Min kropp har MYE vann før det er synlig med de «klassiske» tegnene på væske.

Har ikke hatt denne gangen, men med andremann hadde jeg det mye - og spesielt om morgenen o_O Var plagsomt :arghh:

Back
Topp