Stive fingre og tær

Har det på samme måte, dverker i alle ledd i fingrene. Litt usikker på hva det kommer av. Vet de er litt hovne, for jeg får ikke på meg noen ringer lenger, men de er ikke spesielt "pølsete" heller :p

Jepp, dønn stiv om morgenen, men det kommer seg litt utover dagen. Det er nok bare vann!

Ja[emoji30]

Kjennes ikke mer stiv ut i ledda, men de knaker mye mer enn før.

Sniker fra oktober!

Her har fingre og føtter vært stive og vonde i mange uker, er 33+6 nå.
Er helt stiv i hendene, spesielt når jeg står opp.

Jeg kjenner ikke noe i tærne, men fingrene. Kjenner også at jeg har en del vann i hendene. Ikke deilig! Mest plagsomt på morningen (og natta når jeg er våken[emoji14]) men blir som regel bedre utover dagen.

Jeg sniker fra september 2016,og jeg hadde det slik i 4 uker. Hadde ikke følelser i fingrene, brukte støtteskinner og smirte inn fingrene med tigerbalsam flere ganger i timen. Var hos legen til slutt, 4 uker før termin, og ble satt i gang uke 39+0 [emoji12][emoji16]

Det gikk over mye av det,men i dag, 1 år senere har jeg fortsatt problemer med gripetak og prikkinger [emoji853]

Nå i løpet av dagen kjennes det som det har satt set i håndleddene mine og.. Men jeg har ikke noe synlig vann i kroppen, ikke antydning til hovne fingre/ hender eller ben..

Men da regner jeg med det ikke er noe å haste til legen med når så mange har det sånn:)

Nå i løpet av dagen kjennes det som det har satt set i håndleddene mine og.. Men jeg har ikke noe synlig vann i kroppen, ikke antydning til hovne fingre/ hender eller ben..

Men da regner jeg med det ikke er noe å haste til legen med når så mange har det sånn:)
Det er det nok ikke, men går jo ann å ta det opp på neste kontroll :-)

Jeg hadde store smerter i ene tommelen i mange uker, så vondt at jeg lurte på om noe kunne være knekt inni der, men det gav jo ikke mening.
Så det kan bli veldig smertefullt om væsken i hendene klemmer på feile nerver eller det blir trangt.

Back
Topp